Meklēt blogā

pirmdiena, 2012. gada 30. jūlijs

July Favourites!

Sveiki! Pēdējās dienas blogu esmu atlikusi, par to ārkārtīgi atvainojos. :) Tātad rīt ir jūlija pēdējā diena un šodien jūlija favorīti. Un jā, daudzi produkti jau zināmi un redzēti šeit, bet tie tiešām šajā mēnesī ir favorīti.  Pieturēšos pie šiem favorītu rakstiem, jo izlietojusi šī mēneša laikā daudz produktus neesmu, tāpēc atsevišķu rakstu par to netaisīšu.

  • Fruttini Milky Orange ķermeņa sprejs. Tiiiik skaists aromāts! Atsvaidzinošs un viegls, tieši tāds, kādu vajag vasarai. :)
Manhattan First Style tuša. Šī tuša ir ļoti dabīga izskata skropstām, šo esmu lietojusi pēdējā mēneša laikā, jo vasarā uz skropstām negribas likt neko smagu un es priekšroku dodu dabīgam skatam.

  • Maybelline Express Finish 40sek nagu laka 415 Pastel Coral. NOTD raksts šeit.


  • Sally Hansen Insta Dri virskārta. Vēl joprojām esmu patīkami pārsteigta par šī  produkta iedarbību. Ja arī tu  nevari sagaidīt, kad nagu laka nožūs, tad noteikti apskati šo produktu. ;) Raksts šeit.

  • Bell Glam & Sexy lūpu krāsa 47. Brīnišķīgs tonis, ļoti mitrinoša, īsāk sakot, lieliska lūpu krāsa, īpaši par tās cenu- zem 2Ls!
  • Lush Bubblegum  lūpu skrubis. Tiesa gan šo produktu nopirku tikai pirms pāris dienām, esmu iemīlējusies! Smarža, garša, paša produkta kvalitāte ir izcila! Domāju pēc kāda laika būs smalkāks raksts par šo skrubi, kad kārtīgi to būšu izmēģinājusi.
  • Essie nagu laka 99 Mint Candy Apple. Burvīgs tonis, lieliska noturība, bez Insta Dri arī žūst samērā ātri.NOTD šeit.

  • ArtDeco bāze. Kopš šo bāzi esmu nopirkusi, Essences un Bell bāzi neesmu lietojusi un tā domāju arī turpināt.

  • Eveline Liquid Precision & Essence Eyeliner pen. Eveline ir ļoti noturīgs, īpaši mels, bet aplikators neliekas pārāk draudzīgs,  tāpēc izmantoju kopā ar Essences Eyeliner pen.

  • Rimmel Match Perfection konsīleris. Labs konsīleris, noteikti patīk labāk par Bell. Ieteiktu Drogās apskatīt, kamēr vēl akcijā tikai par 3,65Ls.
Have a nice August! :)

9 komentāri:

  1. Izskatās skaists tonis lūpu krāsai, kur tādu var nopirkt? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Lūpu krāsu var nopirkt ''Bella'' veikalā A.Čaka ielā 61.
      Šeit arī links:
      http://www.bella.lv/index.php?dir=produkti/lupam&file=bell_lupukrglam_sexy&action=desc&page=1

      Vēl esmu redzējusi arī Rimi veikalos. Un ārpus Kuldīgas Rimi, tiesa gan, ''Bella'' veikalā preces ir lētākas. :)

      Dzēst
  2. Skaistas bildes sanākusas...!! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, būs atkal jāpierod pie bildēm uz baltā fona nevis bildēm ārā, heh. :)

      Dzēst
  3. Man arī ļoti iepatikās lūpu krāsas tonis :)
    bet lūpu skrubja pirkšanai laikam esmu par skopu - taisu pati savējo un ir fooorši :D

    Miss?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī ļoti patīk, iesaku pameklēt. :) Hah man bija tas pats, pārdevēja ieteica pamēģināt, tā arī darīju un ļoti iepatikās, ja salīdzina ar manu brūvējumu, tas pat klāt nestāv. :D
      No kā tieši tu taisi?

      Dzēst
  4. Daudz favorītu.dažus notiem pati esmu lietojusi un ļoti patīk.:)

    AtbildētDzēst
  5. Es savējo taisu kā kuro reizi, bet pārsvarā šādi:
    medus, kafijas biezumi/brūnais cukurs/rupjā sāls un varbūt kāds piliens ēteriskās eļļas. Šo skrubīti taisu katrai reizei atsevišķi, tāpēc sastāvdaļas mainās.
    Skrubi apmēram 1-2 min ierīvēju lūpās, citreiz izmatoju arī zububirsti šim nolūkam (pirku ar īpaši maigiem sariņiem). Pēc tam lūpas nosusinu un iesmērēju ar barojošu krēmu

    Miss?

    AtbildētDzēst