Meklēt blogā

ceturtdiena, 2012. gada 5. jūlijs

Glitter Fever! #3

Sveiki! Šodien kārtējais ''..Fever'' raksts! Glitter fever! Katrā otrajā acu ēnā un lūpu spīdumā var sastapt mirdzumus/spīdumus, tāpēc izvēlējos produktus, kas man ļoti iet pie sirds! ;)

Sāksim ar reāliem mirdzumiem/spīdumiem. Nopērkami jebkur, Drogās, Mego, Rimi u.t.t.

Cena man arī liekas ļoti pieejama.








 Hair Glitter matu laka. Šo nu es lielākoties nelieku, tikai vienreiz Jaunajā gadā.

Rimi, 0,59Ls
 Essence nagu lakas.
<-- Where's the party? Arī šo neesmu likusi, lai laka gaida Jauno gadu! :) Tad man tāds glitter fever uznāk... =D

--> Time for romance. Burvīga krāsa, rudenī būs NOTD!

Drogas, 0,99Ls.


 Essence Hologrāfiskās ēnas. Mystic lemon. Burvīga krāsa vaigu kauliem vai iekšējiem acu kaktiņiem.

Drogas, zem 1Ls.
 Essence Mosaic bronzeris. Satur daudzus spīdumus, nav tik uzkrītoši, bet redzēt var. Sounds legit... =D

Drogas, 2,45 Ls.
 ArtDeco Glam Stars Shimmer Cream. Fantastisks produkts vaigu kauliem, acu plakstiņiem, dekoltē.


Nopērkams Drogas, Douglas veikalos.

 Manhattan nagu lakas. Man jau liekas, ka ideālas decembrim, kā jau minēju man tad tāds īsts glitter fever.. =D


Akciju laikā 0,99Ls.






Maybelline Mini Colorama nagu laka 46 Sugar Crystals. Ļoti skaista virskārta, jebkuru komplimentējošu nagu laku padarīs vēl skaistāku!

Drogas, tagad akciju laikā 0,70 Ls, bez atlaides, ja nemaldos 1,70Ls
 Flormar Supershine nagu laka 04. Koraļļu krāsa ar zeltainiem spīdumiem.

Drogas, Rimi ap 1Ls.
 ArtDeco lūpu spīdums, hologrāfisks, bet spīdumi ir, ir. :)

Nopērkams Drogas, Douglas, Kolonna veikalos.

Rimmel long lasting lūpu krāsa 002 Candy.

Drogas, zem 5Ls

 Maybelline Watershine lūpu krāsa 205 Icy mauve. Nav gluži chunk of glitter, bet spīdumiņi iekšā ir.

Nopērkams Drogas, Rimi, cena ap 5Ls.

Heh, var redzēt, ka viena no favorīt-lūpu krāsām :)
  Nav ne jausmas kādas firmas acu ēnas/pigments. Bet krāsa izcili skaista!                                        
Man liekas, ka nopērkama Drogās pie lēto (Deco, Paris Memories) stenda. Cena, tādējādi maza, ~1Ls.
Kādas idejas par nākamo ''..fever'' rakstu? :)
Have a glittery day! :)

2 komentāri:

  1. All in glitters:D
    Labs raksts, bet es ļoti gaidu par lillā/ violeto fever rakstu:)

    AtbildētDzēst