Meklēt blogā

piektdiena, 2012. gada 20. jūlijs

Essence Peel off Base Coat!

Sveiki! Šodien beidzot par Essences Peel off Base Coat no Ready for Boarding kolekcijas.


Tātad produkta doma, nolobīt nagu laku nost jebkurā vietā, jebkurā laikā. Tā tiešām arī ir! Tātad kā varat spriest, produkts man patīk. Nav kaut kas, ko man obligāti vajadzēja, bet prieks, ka iegādājos.

Kas jādara?
1. solis- uzklāj pamatlaku uz naga. Bāze būs baltā krāsā.
2. solis-  pagaidi, kamēr tā nožūst. To zināsi, kad tā paliek ne gluži caurspīdīga, ne arī piena krāsā.
3. solis- jebkāda nagu laka. Vienkārši nolako nagus, pagaidi, kad tā nožūs.
4. solis- kad vēlies nolobi nagu laku! Ta-dāāā! :)

Lūk produkts darbībā.
Produkts jau nožuvis. 
P.S. atvainojos, ka tik oranžs, 
tāpēc lielākoties cenšos fotografēt ārā.

----------------------------------------------------------------------------


 Kā var redzēt, visu laku produkts nenoņēma, jo ar bāzi nenoklāju visu nagu. Bet tā produkts tiešām ir interesants un labs! :)

Atradu arī video, kur var redzēt reālā darbībā.  (4:12)

Have a nice day! :)

2 komentāri:

  1. Labs ceļam, bet man uzreiz nākosais jautājums, tad jau tā krāsainā nagu laka paliek dikti nenoturīga, nu respektīvi, es kkur aizķeru nagu un viss, kāda maliņa jau būs nolobījusies.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par to es arī domāju, bet man tā vēl nav gadījies. :)

      Dzēst