Meklēt blogā

ceturtdiena, 2012. gada 19. jūlijs

Brights Fever! #5

Sveiki! Šodien atkal jauns ''..fever'' raksts, brights fever! Pati šobrīd esmu spilgtu krāsu piekritēja, tomēr nekas pārāk daudz man nav, bet nu ko, sāksim? :)

Ebay.com 120 acu ēnu palete. Otrajā nodalījumā īpaši daudz spilgtu krāsu. 

Izklausīšos ļoti stulba jautājot, kāds vispār zina kā šo.. sauc? :D

Nekas, galvenais, ka krāsains!









 Nagu lakas spilgtās krāsās.

Beauty UK nagu laka 31 Neon pink

Essence 93 C'est la vie! 

Butterfly Collection Ashanti 322. Vienmēr apmīļotais neona-mint-green tonis.

Manhattat Spilgti dzeltena krāsa 21G


Maybelline Express Finish 415 Pastel Coral, lai gan tā ir pasteļkrāsa, tā ir un paliek spilgta! :)

 Produkti lūpām.

Manhattan Soft Matt lūpu krēms, 31S. Kā jau iepriekš stāstīju, spilgta koraļļu krāsa.

Bell Glam & Sexy lūpu krāsa. 47 Bārbij-rozā tonī. Dod lūpām skaistu spīdumu, mitrinoša.





Essence Ready for Boarding Lip & Cheek Creme 02 Beauty on Tour.
Dzīvē spilgtāks. Nudien.. attēlā izskatās pēc baby pink toņa. :D

Joy numuri- vienmēr spilgti un krāsaini!











Krāsaini džinsi. Tiesa gan savus ideālos neesmu atradusi. Neesmu bijusi Rīgā, šeit nevaru atrast tādus, kuri der/labi izskatās/patīk. :(

















Tagad esmu šādas krāsas džinsu/šortu meklējumos... :D














That's about it so..
Have a  bright  day! :)

9 komentāri:

  1. To lēkājošo spirāli sauc angliski "slinky" :))
    Forši skatīties tik daudz krāsainu lietiņu, man patīk :)

    mdiaana.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  2. Tā džinsu koraļļu krāsa ir brīnišķīga.
    Lai veicas meklējumos! :)

    AtbildētDzēst
  3. O, jā, es arī gribētu tādas krāsas džinsus :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ceru, ka atradīsi. :) Esmu jau kādus +/- desmit mērījusi, neviens neizskatās labi, noteikti tikai vasaras beigās, rudenī atradīšu.. :D

      Dzēst
  4. Kāds košums man patīk skatīties, acis priecājas! :)

    AtbildētDzēst
  5. http://www.boohoo.com/europe/sale/jeans/icat/salejeans/spring-summer-tv-ad/leona-high-waisted-stretch-jeans/invt/azz69481#

    AtbildētDzēst