Meklēt blogā

pirmdiena, 2012. gada 11. jūnijs

Schwarzkopf Haul!

Sveiki! Vakar aizčāpoju uz Drogām pēc matu produktiem, jo lielākā daļa manu matu kopšanas līdzekļu bija beigušies. Tikai tad, kad saņēmu dāvanu, sapratu, ka visi produkti ir no Schwarzkopf, kam tagad Drogās ir līdz 40% atlaide. 
 Īsi par dažiem produktiem.

Gliss Kur šampūni un kondicionieri maniem matiem vienmēr ir patikuši. Līdz šim lietoju gaiši rozā un  bēšā iepakojumā, tie vislabāk patika. Pārējie vairāk sausiem matiem.
Šis ir jaunums, matu apjomam, pagaidām 1x lietojot, neko īpašu nevaru pateikt, kārtējais labais Gliss Kur šampūns.
400ml iepakojums ar Drogas karti 1,64 Ls.










Got 2 b Guardian Angel 220C aizsargājošs līdzeklis no karstuma. Kā redzat, man ļoti patīk, otrais pudelīte. Pirmo nopirku pagājušā gada augustā, tikai tagad iet uz beigām, redzēju atlaidi zināju, ka jāņem. P.S. Matus taisnoju, lokoju ļoti bieži, gandrīz katru dienu, nespēju noticēt, ka tik ilgi viens iepakojums izvilka.











Dāvana par pirkumu virs.. ammm.. īsti neatceros, jo nepiefiksēju, ka viss ir no Schwarzkopf, varētu būt 7,99Ls. Atjaunojošs līdzeklis matu mirdzumam. Šo jau vienreiz noskatīju, gribēju pirkt, labi, ka nenopirku. :D
Got 2 b smooth & Chic nogludinošo losjonu testē mamma, tātad būs atsauksme no viņas puses! 













Have a nice day! :)

12 comments:

  1. Es arī esmu fane pirmajām divām pudelītēm pirmajā bildē! Ļoti labi līdzekļi par labu cenu!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par got 2b guardian angel varu piekrist, ļoti patīk! :)

      Dzēst
  2. Mans tas Gliss Kur līdzeklis mazajā rozā pudelē tādas blaugznas uztaisīja, ka baidos vispār tagad kaut ko no Gliss Kur mēģināt.
    Bet kādreiz atceros biju viņu firmas ļoti liela fane!:)
    Nevar lūdzu detalizētāk uzrakstīt kāds ir tas Got 2 b Guardian Angel 220C ??
    Skatījos uz viņu, bet domāju, ka tilpums nu ir ļoti pa maz priekš tādas summas. Tad jau Andrew Barton sanāk lētāk!;)
    Gaidīšu atsauksmes par to Got 2 b smooth & Chic nogludinošo losjonu!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Žēl, ka tev tā sanāca, tu tieši uz saknēm arī pūti? Es tikai matu galos.
      Labi, drīz centīšos uzrakstīt. ;) Man gan tā neliekas, jo viens iepakojums man ''gāja'' desmit mēnešus. Par Andrew Barton nebiju interesējusies un neesmu mēģinājusi.

      Dzēst
    2. nē, es nepūtu gan saknēs, bet man ir super jūtīga galvas āda.:(
      Ā, nu tad jau ir izdevīgs gan šis līdzeklis!:)

      Dzēst
    3. Skaidrs, žēl, ka tev tā.
      Tev ir bijis tas Andrew Barton? Cik ilgi tas ''iet''? :)

      Dzēst
  3. Esmu pēdējā produkta absolūtā fane! Maniem matiem ļoti, ļoti patīk :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas labi, mammai ieteicu produktu, kas daudziem patīk! :)

      Dzēst
  4. tam nogludinošajam losjonam ir arī pret karstuma funkcijas :)
    sanāk tas pats, kas guardian angel tik vēl nogludina :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, veikalā lasot, sapratu, ka obligāti jāpērk. Tieši to arī es nodomāju- 2in1! :)

      Dzēst
  5. Tieši taisījos pirkt to pēdējo produktu!
    Būs jāgaida atsauksmes un jābrauc uz Drogām. :)
    http://dreameranete.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pagaidām mammai patīk! ;)
      Drīz būs atsauksme! :)

      Dzēst