Meklēt blogā

trešdiena, 2012. gada 27. jūnijs

Sally Hansen Insta Dri virskārta!

Sveiki! Šodien vēlos jums pastāstīt par šo brīnum-līdzekli, Sally Hansen Insta Dri virskārtu.
Priekš manis šis ir IDEĀLS līdzeklis, jo es nevaru sagaidīt, kad mani nagi beidzot nožūs, vienmēr vajag kaut ko izdarīt.

Parasti šīm mārketinga reklāmām neticu, bet šim līdzeklim pat nepaskatījos atsauksmes. Neticēsiet, bet šī virskārta tiešām nožūst ļoti īsā laika sprīdī, varbūt ne gluži 30sekundes, bet minūtē viss ir pilnībā nožuvis!  Biju ļoti pārsteigta, ka beidzot esmu atradusi to, ko jau kādu laiku meklēju! :)
Līdz šim biju mēģinājusi dažādus līdzekļus, piemēram, Essences pilienus, kuriem vajadzētu nožūt 1minūtes laikā. Nudien nebiju pārsteigta, ka nekas ātrāk nežuva.
Sastāvs, ja kādai interesē.

Liels + ir tas, ka iepakojums ir liels 13.3ml! Kādam laikam pietiks. :D
Nopērkams Douglas, Drogas veikalos, cena 6,19Ls, tagad ar Drogas karti 4,95Ls

Have a nice day! :)

4 komentāri:

  1. Man jau patīk SH produkcija, tagad zināšu, ka arī šis ir labs!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Līdz šim biju mēģinājusi tikai vienu laku, nelikās nekas īpašs, bet šis.. nudien labs produkts! :)

      Dzēst
  2. Par šo Sally Hansen produktu esmu lasījusi tiešām labas atsauksmes, gribētos izmēģināt. :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. No savas puses tiešām iesaku, kamēr vēl atlaides! :)

      Dzēst