Meklēt blogā

otrdiena, 2012. gada 5. jūnijs

EOS Sweet Mint

Sveiki!
Ja atceraties, kad saņēmu ''Tell me about yourself award'', minēju, ka meklēju EOS Sweet Mint lūpu balzamu. Un atradu! Pirms 3 nedēļām Ieva savā blogā rakstīja par Iherb, Santa  teica, ka viņu ieinteresēja http://www.naturisimo.com/  lapa. Es nodomāju, kas tad tur būs, jo Iherb mani nekas nepiesaistīja, bet te es redzēju EOS lūpu balzamu. Zināju, ka jāņem!
Pasūtīju 13.05.2012., vakar atnāca paziņojums no pasta (nav ne jausmas cik ilgi paciņa ir stāvējusi pastā, jo piegāde ir 5-9 dienas, var ieilgt līdz 21).
Varēja paņemt arī paraudziņus, par, kuriem pilnībā aizmirsu, bet galvenais, ka man ir mans kārotais.
Esmu dzirdējusi, ka šos EOS balzamus var iegādāties t/c Stockmann.
Ar pašu produktu esmu ļoti apmierināta, visticamāk atsevišķu rakstu vairs netaisīšu, vienīgi, ja baigi nepatiks, tfū, tfū, tfū!
Balzams ir ļoti atvēsinošs, manas lūpas burtiski jūt vēsuma kņudēšanu uz lūpām (man jau patīk, kā citiem, nezinu) un tas pēc pāris stundām vēl jo projām būs uz manām lūpām ar visu vēsumu! :)
Ieteiktu apskatīt šo lapu, jo bezmaksas piegāde un nav jāmaksā nodokļi. Un Neaizmirstiet paņemt paraudziņus! :) Kā arī, ik pēc kāda laiciņa, katru no ''garšām'' dod atlaidi, parasti, 1£ - 2£.
Have a nice day! :)

11 comments:

  1. Man prieks, ka tev noderēja tā lapa! :))) Es pasūtīju Organic Surge sejas mazgāšanas līdzekli un arī paraudziņus neaizmirsu paķert. Viss ļoti forši iepakots un uz Angliju atnāca ļoti ātri - 2 nepilnu dienu laikā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Bet man prieks, ka tu padalījies ar to! :)
      Kā tur īsti ir ar tiem paraudziņiem? Tagad skatoties pat bezmaksas nevaru atrast :D

      Dzēst
    2. Es toreiz pasūtīju divus no Caudalie (ap 0.70 sanāca) un trīs bezmaksas. Tagad vairs arī bezmaksas nevaru atrast :(

      Dzēst
  2. Galvenais, ka iepakojums ir mint krāsā:D
    Prieks par tevi!:)

    AtbildētDzēst
  3. jauks , es gribetu vēl zemenīti nopirkt . Vienīgā darvas karote , ko varu ieliet , ir tas, kad to formu nolietosi , būs grūti uzklāt , lai arī produkta vēl pietiekami šķiet iekšā :)
    Paldies par saitiņu, arī apskatīšu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nebiedē mani, kamēr esmu tādā eiforijā :D
      Nav par ko, bet vairāk jāpateicas Santai un Ievai! :)

      Dzēst
  4. Esmu bijusi Stockmann, bet šo neesmu redzējusi. Sen jau kā gribu nopirkt. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tad kāds man ir samelojies. :D
      Pēc pirmajiem iespaidiem, liekas labs produkts. :)

      Dzēst
    2. Pirms kādiem, hmmm, 6 mēnešiem nopirku Stockmann, tagad gan neesmu skatījusies vai vēl ir.

      Dzēst
  5. EOS lūpu balzāmi Latvijā nopērkami www.altamisi.com

    AtbildētDzēst