Meklēt blogā

pirmdiena, 2012. gada 25. jūnijs

Pietiek!

Sveiki! Kopš šīs dienas uzstādu sev jaunu limitu, iegādāšos (vai vismaz centīšos iegādāties) produktus, kas man patiešām nepieciešami. Tā, lai man ir alibi šo produktu iegādei. :D

Jautāsiet, kāpēc es nopirku nagu laku, kura jau atrodas manā īpašumā? Šo laku meklēju jau kādu laiku, jo vecā sakaltusi/saķepusi, nagus lakot ar tādu nevar, kad biju Drogās nebija ne mazais, ne lielais iepakojums, kad ieraudzīju, zināju, ka jāņem!

Varat pateikt, kura vecā, kura jaunā? :)

Sally Hanses Insta Dri virskārta? Beidzot pieejama arī Drogās, ar Drogas karti -20%. Nav liela atlaide, bet šis vairāk bija impulsa pirkums... :D

Ecotools konsīlera ota? Divas māsas mājās jau gaida, bet.. nu gan man nav alibi.. :D Vēl viens impulsa pirkums.

Have a nice day! :)

6 komentāri:

  1. Tu Ecotools otu kaut kur pirki vai pasūtīji no interneta?:)

    AtbildētDzēst
  2. Varbūt esi lietojusi arī Ecotools tonālā krēma otu? ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Diemžēl neesmu. Pagaidām ir labi ar fake MAC otiņu no ebay.:D
      Domāju, ka varētu būt laba, jo šī konsīlera ota ļoti patīk! :)

      Dzēst
  3. ak šī naivā cerība,ka varēs pirkt tikai to, kas vajadzīgs :)) es sev to atgādinu katru iepirkšanās reizi, bet nu nesanāk. tur palīdz tikai veikalu ignorēšana pilnībā, savādāk pat vietējā piparbodītē atradīšu kādu nagu laku, ko nu noteikti gribās izmēģināt vai citu štruntu :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, man tāda sajūta, ka ilgi vairs nenoturēšos un sanāks tā pat... :D

      Dzēst