Meklēt blogā

trešdiena, 2012. gada 13. jūnijs

Maybelline Illegal Lenght tuša!

Sveiki! Kārtējo reizi ar nokavēšanos, atsauksme no manas puses par Maybelline Illegal Lenght tuša. Šo tušu savā īpašumā ieguvu pateicoties LIELISKAJAI Velvet Mimosai! Varu pateikt kārtējo MILZĪGO paldies, jo šī tuša ir mana mīļāka tuša (nezinu, cik ilgi tā vēl būs, bet... :D).
Teikšu jums tā, jābūt ļoti uzmanīgai, lai nepārforsētu- lai nebūtu zirnekļu skropstas :D (jā, zinu dažos attēlos tā ir, bet vēl īsti neesmu pieradusi pie otiņas).Runājot par otiņu, tā ir nav gluži milzīga, bet nekāda mazā arī nav.
Ražotājs saka, ka tuša pagarina skropstas, bet es teiktu, ka dod arī kuplumu! ;)

Atsauksmes citos blogos: 


Bez tušas.
 Viena kārta.

Have a nice day! :)

8 komentāri:

  1. Man šķiet, ka kuplumu nedod, tikai pagarina un saķepina pa vairākām kopā. Galīgi nepatīk, dodu plusu tikai par to, ka nepaliek dienas beigās uz augšējā plakstiņa. Biju domājusi ar šo mēģināt aizstāt Peep Show tušu (jo arī sastāvā fibres), bet pat blakus nestāv. Un tas, ņemot vērā, ka man pašai garas un biezas skropstas. Labāk pagaidām lietoju eko tušu - http://www.iherb.com/Physician-s-Formula-Inc-Organic-Wear-Mascara-Black-Organics-26-oz-7-5-g/41436 izskatās satriecoši, bet diemžēl dienas gaitā sasmērējas mazliet plakstiņš augšā, jo skropstas skaras klāt un man taukojas t zona. Par šo tušu atsauksmi drīz sataisīšu.
    Bet paldies Tev, ka padalījies, labi, ka kādam arī der :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu jā, negatīvas atsauksmes biju daudz dzirdējusi, bet man tiešām patīk. Par to saķepināšanu piekritīšu, man jābūt ļoti uzmanīgai, lai nepārforsēju. Neesmu arī atradusi tādu, kas, pēc manām domām, ir ''baigi laba'', un ar kuru var salīdzināt. :D

      Dzēst
  2. Šo tomēr gribu pamēģināt, jo ļoti iepatikās birstīte. :)

    AtbildētDzēst
  3. garākām skropstām šī tuša patīk . Es ar savu vēl nepadodos, cenšos pieradināt , bet laikam arī nāksies uzdāvināt :/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man nez kāpēc ir tāda sajūta, ka dod arī kuplumu. ;)

      Dzēst
  4. Kārtējo reizi - katram savs: man šī tuša skropstas nesaķepināja, taču birstīte nepatika! :)

    AtbildētDzēst