Meklēt blogā

piektdiena, 2012. gada 1. jūnijs

May favourites!

NĒĒĒĒĒ mans mīļākais mēnesis ir beidzies.. :( Zinu, ka daudzi mani sauks par dīvainu, bet es neesmu vasaras fans.. un jau atkal esmu nost no tēmas.. :D

1. Manhattan nagu laka 21G ar ko bija mans NOTD raksts šeit. Iepakojumā laka izskatās gaisāka, uzlakojot pat vienu kārtu, tā ir tumšāka, par to iebildumu man nav. Ļoti laba otiņa.
2. Essence I <3 stage acu ēnu bāze. Nav pati pati labākā, bet maija mēnesī bieži izmantoju un kopumā patīk!
3. Maybelline BB krēms. Zinu, ka uztaisīju atsauksmi, ka neesmu pārsreigta, bet maija mēnesī šo liku vairāk nekā Garnier BB, bet tas joprojām ir mans mīļākais! :)
4. Manhattan First style tuša. Dabīgam izskatam. Kad uztaisīju atsauksmi par Essences acu zīmuli, daudzi izteica kompimntus skropstām, tad uz tām bija šī tuša. Man dienas beigās nav nodrupusi.
5. Essence I <3 Runway hailaiteris. Atsauksme jau šeit un piebilst vairs nav ko.
6. Essence Eyeliner pen zīmulis. Dažas riezes lietoju maijā, bet Eveline nepārspēs, šis ātri izplūst un patiešām nav ilgnoturīgs, nav tik pigmentēts, BET ļoti labu, precīzu līniju var uzzīmēt!
7. Lūpu spīdums, ko pāgājušo gad nopirku Polijā, firmu nezinu, nosaukums nonāca nost. Spilgts, samērā biezas konsistences spīdums. Ļoti laba smarža. (Zinu, ka jēga šo iekļaut nav nekāda.. =D)

Mīļākās dziesmas- http://www.youtube.com/watch?v=Gj5L9SYhoSE
http://www.youtube.com/watch?v=5z_lxO14xcs&feature=my_liked_videos&list=LLQgk01RcnTZypPR8PVA8lkQ
http://www.youtube.com/watch?v=IcYa9b7mMmA&ob=av2n


Have a nice june! :)

2 komentāri: