Meklēt blogā

svētdiena, 2012. gada 17. jūnijs

Loreal Colour Riche nagu laka & NOTD # 9

Sveiki! Šodien ar negatīvu atsauksmi. No šīs lakas neko īpašu negaidīju, jo Velvet Mimosas blogā lasīju, ka viņai lakas gali ātri vien nolobījās. Un man gandrīz tas pats. Pēc pāris stundām laka nolobījās tikai no kreisās rokas īkšķa. Pēc trīs dienu valkāšanas nekas nav mainījies, tas pats nelaimīgais īkšķis.
Lakai jāklāj 2 kārtas. Vēl viena lieta, kas man nepatīk- laka žūst ļoti ilgi. Nevarēju sagaidīt, ar pirktu pārbaudīju, vai nav jau nožuvusi un tā nedaudz sabojāju rādītājpirkstu.
Otiņa maniem miniatūrajiem nagiem vispār negāja pie sirds. Tā derēja tikai īkšķim, mazais pirkstiņš pilnībā aizvainots. :D
 Vēl, kas man nepatīk, uz nagiem ir izveidojušies tādi burbuļi/punktiņi. Patiešām nepatīkams skats.
Vienīgais, kas patīk ir krāsa ...:D
Tā nu lūk arī negatīva atsauksme no manas puses.
Ko jūs par šīm lakām domājat?

Have a nice day! :)

13 comments:

  1. Loreal nagu laka un šitā te?? Fuj.
    Paldies par rakstu, padomāšu pirms pirkšu!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu citiem, iespējams, patīk. Es uz citām krāsām virsū neskatīšos.

      Dzēst
  2. Paldies, tagad lielāku uzmanību pievērsīšu šīm nagu lakām pirms pirkšanas!:0
    Žēl vispār ka tā sanāk, jo reāli ja kaut kur dodies, vispār pēc tam rokas kaut kur rādīt, ja ir tādi nagi, kas izskatās dranķīgi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, man nagu lakas ir lielākā apsēstība! =D
      Piekrītu, man pat pielabot negribējās, jo jēgas no vienas kārtas nebūtu... :(

      Dzēst
  3. Jā kvalitāte šīm lakām pieklibo, bet es esmu novērojusi kā tas atkarīgs no toņa, piemērām 304 turas ļoti labi, bet 211 un 613 lobās nost jau pēc pāris stundām.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Stulbi sanāk, jo nevar zināt, kurai lakai tā lobīšanās vaina. Paldies, ka pabrīdināji! :)

      Dzēst
  4. Man šķiet neitrālie toņi turās labi. Pagaidām garākis ekperiments man bija ar Versaļas zeltu (Nr 106), kas labi turējās 5 dienas. Bet tam iekšā šimers, varbūt tāpēc.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Noteikti dēļ šimmera, un vel želeiveida tekstūras turas labi, kēmveida ne.

      Dzēst
    2. Triju dienu laikā man atlūza tikai viens nags, vēlāk ņēmu nost, jo kaut kā vairs negribējās skatīties uz to.
      Paldies, ka padalījāties! :))

      Dzēst
  5. Veikalā ilgi domāju par šo nagu laku,dikti jau gribējās,bet kaut kā beigās izdomāju "šoreiz ne,nākamreiz".Fūu,tgd gan laikam atturēšos un ietaupīšu naudiņu.
    Paldies par rakstiņu :)
    P.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Prieks palīdzēt! :) Man liekas, ka var iegādāties labākas kvalitātes preces pat par lētāku naudu!

      Dzēst
  6. Neesmu gan nagu lakošanas eksperts, bet varbūt noder - kkad man ieteica, ka pābaudīt, vai nagu laka ir nožuvusi, var viegli pieskaroties nagu pret nagu - ja līp, tad vēl nav nožuvusi. un nekas nesabojājas. vēl var pieliekot mēli pagaršot, ja garšo pēc acetona, vēl jāžāvē. bet man labāk patīk pirmā metode :D
    borizo

    AtbildētDzēst