Meklēt blogā

otrdiena, 2012. gada 5. jūnijs

Lee Stafford Dry Shampoo

Sveiki! Šodien pastāstīšu par Lee Stafford sauso šampūnu. Cerēju, ka varēšu iegādāties labu sauso šampūnu pa lētām naudiņām. Neteikšu, ka baigi labs, bet neliela atšķirība ir redzama.
Ja arī tev ir tumši mati, balto pleķus varēs redzēt, pat ja ar dvieli kārtīgi iemasē, tad tik un tā izskatīsies pēc sirmgalves. :D
Smarža šim produktam ir laba, tāda svaiga, bet man personīgi Syoss smarža patīk labāk.
Neko daudz vairāk par šo produktu nepateikšu, jo daudz nav ko teikt. (sounds legit =D)
Citas meitenes ieteica Batiste Dark brown sauso šampūnu (nopērkams UK) un Andrew Barton S.O.S. sauso, bet tuvākajā laikā uz UK netaisos braukt, bet varbūt kādai noder :)
Have a nice day! :)

2 komentāri:

  1. Kad dzīvoju Latvijā, šis man bija nr. 1 produkts. ļoti patika, laigan man ir blondi mati, varbūt tāpēc es nekad nemanīju pleķus vai šampūna paliekas. Smarža ir diezgan spēcīga, bet man patika, jo "nosita" netīro matu smaržu. Jāpaskatās, kas manā galā no sausajiem šampūniem ir pieejams, esmu šo produktu lielā fane, jo dažreiz uznāk slinkums mazgāt matus! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tumšmatēm labus sausos šampūnus atrast ir grūti.
      Man tas pats, bet tādu īsti labu neesmu atradusi. :(
      :)

      Dzēst