Meklēt blogā

otrdiena, 2012. gada 12. jūnijs

Got2b Guardian Angel Heat Protectant

Sveiki! Pēc mana Schwarzkopf haul raksta, bija jautājums par Got2b Guardian Angel līdzekli pret karstumu. Sapratu, ka jātaisa raksts. :)    Drīzumā būs raksti par pārējiem produktiem, par šo bija ātrāk, jo esmu gandrīz gadu lietojusi.                                                                      
Godīgi sakot, nevaru pateikt vienu iemeslu, kāpēc šis produkt man patīk. Viens no tiem ir tas, ka tieši šis produkts ir paredzēts priekš fēna, taisnotāja un pat loku šķērēm. Ir pieejams vēl viens Got2b produkts- got2b straight on. Esmu mēģinājusi, bet tas man tik ļoti nepatika kā Guardian angel, jo tas ir paredzēts tikai taisnošanai. Nekas slikts jau nebūtu, ja lietotu žāvējot vai lokojot matus. Vēl viens iemesls kāpēc man tas nepatika- aromāts. Tiešām nepatīkams, mans deguns daudz ko var paciest, šo arī, bet ne ar tik lielu baudu kā Guardian angel. Vienīgais, kas man Straight on patika- pūšamais rokturis(nezinu, kā īsti sauc :D).
Manuprāt, Guardian angel ir daudz uzlabotāka Straight on versija.
Lietoju jau 10 mēnešus(un jā, lietoju lielākoties katru darbadienu), vēl nav beidzies, bet drīz būs, tāpēc nopirku jaunu, kamēr akcijā par 3,49 Ls. 

Īsumā: Produkts smaržo ļoti labi, kalpo ilgu laiku, pilda vairākas funkcijas un man patiešām ir sajūta, ka mani aizsargā ''pret karstuma sargeņģelis'' :D.

Have a nice day! :)

5 komentāri:

  1. Paldies, tagad esmu pārliecināta, ka arī vēlos šo līdzekli izmēģināt!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Heh, cerams, ka tev arī patiks, negribētos iesmērēt tev kādu produktu, kas varbūt nepatiks.

      Dzēst
  2. Ir mājās vienīgais, ko lieku matos , ja lietoju fēnu .

    AtbildētDzēst
  3. Man patīk Got2b produktu nosaukumi un iepakojumi, šķiet tādi oriģināli, bet, ja godīgi, ar matu produktiem neaizraujos itin nemaz, paeju tiem plauktiem piiiilnīgi mierīgi! :)

    AtbildētDzēst