Meklēt blogā

svētdiena, 2012. gada 3. jūnijs

Eyes of the Day!

Sveiki! Kā jau zināt manu apsēstību ar mint, izdomāju to ietvert arī manā grimā. Man liekas, ka sanāca labi. Zinu, ka citiem tas liekas par daudz, bet man šis grims vēl liekas pieņemams, jo ēnas uz plakstiņa ir neitrālas, bet iekšējā stūrī neliels akcents.
Izmantoju savu 120 krāsu ebay paleti un pirkstus- tātad bez otiņām.


Iespaidojos.
Acīmredzot nav identiski, jo attēlā redzamais
 man liekas par daudz ikdienai.
Sāksim ar to, ka nevarēju izvēlēties, kuru krāsu labāk ņemt.
Paliku pie 3. no kreisās.
Uz paša plakstiņa izmantoju apakšējās rindas 1.,3,.4. no kreisās.
Izmantoju 1. no kreisās. Bildē labāka 
izskatās 2., bet dzīvē tā ir zila.
Geez, derētu fotošopā iemācīties kā apvilkt/atzīmēt.. :D

Have a nice day! :)
P.S. Kā jums liekas, vai man vajadzētu turpināt ar šiem grimiem? :)

10 comments:

  1. Ja tevi intersē šāda veida grims, tad youtuberei missglamorazzi arī ir video, kur viņa veido tieši šādu make-up, kas tomēr vairāk izskatās daudz ikdienišķāks nekā tajā bildē, kas augstāk redzama.:)
    saite - http://www.youtube.com/watch?v=Fi8n-BPWo0k&list=UU5zSySQab9SA6Wz569WDgqw&index=7&feature=plcp

    Iznākums man patīk!!;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Līdzīgs iznākums, protams, viņai skaistāks. Parasti viņas video neskatos, tāpēc nezināju, paldies Zanda! :)

      Dzēst
  2. Ļoti smuki un eleganti ikdienai. :)

    AtbildētDzēst
  3. Nu redz, bij tik traki? :))
    Iznāca ļoti skaisti! Malacis
    Es jau ilgi skatos uz to ebay.com paleti, kāda viņa ir? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nebija, nebija :)
      Liels paldies Santa! :)
      Šīs ebay ēnas uz maniem acu plakstiņiem vispār neturas, uz kādu laiku noliku malā, vakar dienas vidū sapratu, ka atkal nekas labs nebūs, jo man ātri izbalē.. :( Bet citiem jau patīk. :)

      Dzēst
  4. such a lovely and natural looking makeup :) love it!
    and in btw you have a really nice blog, dear! keep up the great work :))

    xoxo

    http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com

    AtbildētDzēst