Meklēt blogā

otrdiena, 2012. gada 19. jūnijs

Essence Stay all Day ēnas!

Sveiki! Šodien atsauksme par Essence Stay all day acu ēnām krāsā ''Coppy right'' (01).
Šī krāsa ir ''uzbūvējama'' , to var uzlikt nedaudz dabiskam grimam, var uzlikt vairāk(kā jau attēlā redzami). Ēnas patīk, bet nav tā, ka ēnas tiešām turas visu dienu (kāds pārsteigums). Ja no rīta uzliec nedaudz ēnas, dienas beigās būs palikuši mirdzumiņi, ja uzliksi vairāk, paliks dabiskais skats- nedaudz krāsa un daudz mirdzumiņi. Seems legit... :D


Neuzkrītošs. Tas paliks dienas vidū.
Te jau uzbūvētā versija.
Kas man ļoti nepatīk- ja mēģināsi uzlikt daudz, produkts izskatīsies ļoti dīvaini, citur vairāk, citur mazāk. :(
Nezinu, vai šis ir produkts, ko ieteiktu, bet pamēģināt jau var! ;)

Tas īsumā viss!
Nopērkams veikalos Drogas, cena 2,25Ls.

Have a nice day! :)

7 komentāri:

  1. Es uz viņām skatos un skatos, bet nezinu ņemt vai nē....
    Man vēl ir problēmas ar krēmīgajām ēnām, ka tās pēc kāda laika saslāņojas :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pamēģināt jau var! Kā ēnas ir labas, ar bāzi būtu ok! ;)

      Dzēst
  2. Hm... Man ir gaišāks tonis, varbūt tāpēc īsti neizceļas, ja mazlieto noiet nost, bet ;s;is gan man likās vienas no noturīgākajām ēnām. Vismaz man turas visas dienas garumā

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. To toni gribētu pamēģināt. Nu man ir ļoti taukaini acu plakstiņi, tā kā nebrīnos..

      Dzēst
  3. Man arī šīs ēnas turās vismaz 6 vai 7 h noteikti!:)

    AtbildētDzēst
  4. Liki arī ēnu bāzi? Nezinu, man gan šīs turās vismaz pāris stundas, man pašai ēnas sagādā lielas problēmas, jo taukainas ādas dēļ slikti turās uz plakstiņiem, bet šīs ir vienas no noturīgākajām. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Neliku gan! Iemesls tam ir, ja es lietošu kādu bāzi, kas, piemēram, nav kādai citai, nevēlos saslavēt produktu dēļ tā, ka izmantoju kaut ko, kas visiem nav. (cerams, kāds manu domu saprata :D)
      Man arī ir ļoti taukaini plakstiņi, piekrītu, turas ilgi, bet man nez kāpēc neiet pie sirds. Ar ArtDeco bāzi viss ok! :)

      Dzēst