Meklēt blogā

ceturtdiena, 2012. gada 7. jūnijs

Dzintars Be Trendy tīroša maska

Sveiki! Šodien, nē, beidzot arī es rakstu par Dzintars Be Trendy tīrošo masku. Tik labas atsauksmes bija dzirdētas par šo produktu, tāpēc jau pirms diezgan ilga laika atpakaļ nopirku un izmēģināju.
Teikšu godīgi nebiju pārsteigta par rezultātu. Pēc šī produkta lietošanas man izmetās pumpas, par ko biju nedaudz bēdīga, jo pumpas vēl nav nogājušas, varbūt tas nav no tā, bet tās uzmetās nākamajās dienās pēc produkta izlietošanas.
Vienīgais , ko ievēroju, tajos vakaros, kad lietoju, tiešām mana āda nebija tik spīdīga un tā kļuva gaišāka, bet nākamajā dienā spīdums bija atpakaļ. Tāpēc masku vēlreiz nepirkšu.

Forumos dzirdēju ļoti labas atsauksmes, ko jūs domājat? :)

Have a nice day! :)

8 komentāri:

  1. Pumpas varēja uzmesties no alerģiska efekta. Varbūt tavai sejai kaut kas nepatīk tajā maskā?:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Iespējams, jo mana āda, diemžēl, 'izsitas' no daudziem produktiem.. :(

      Dzēst
  2. Usmu no tām, kurai maska patīk! Pumpiņas var tiešām būt alerģiska reakcija, bet par to spīdumu, nu ja, ka vēlāk parādās, maskas dēļ seja taču nepārstās to ražot pavisam! :)

    AtbildētDzēst
  3. Šī sejas maska man patīk, jo tiešām samazina sejas spīdumu, bet man vienīgais traucēja tās aromāts. Varbūt tev tiešām no šīs maskas ir alerģiska reakcija...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ārprāts, nebiedējiet mani! :D Tiešām nedomāju, ka mana āda ir tik izvēlīga.. :D

      Dzēst
  4. Sausas ādas īpašniecei "spīdums" skan kā dieva dāvana :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. :D
      Man vienmēr ir licies, ka sausas ādas īpašniecēm ir vieglāk. :)

      Dzēst