Meklēt blogā

piektdiena, 2012. gada 29. jūnijs

Coral Fever! #2 (N&L edition)

Sveiki! Šodien jau mans otrais ''... Fever'' raksts. Ieteikums bija taisīt Coral Fever un te nu tas ir! :) Šoreiz  nails lips edition.

Divas no lietām, kas man visvairāk ir koraļļu krāsā, ir nagu lakas un produkti lūpām.

Essence Balerina Backstage nagu laka On your gracile tiptoe. Bija gan limitēts izdevums, bet es atradu ļoti līdzīgu krāsu no tās pašas Essences, 93 C'est la vie! Neveiksmīgs Nails of the Day ar šo laku šeit.
Vēl viena koraļļu lakas māsa ar spīdumiem ir Flormar 04. Nails of the Day ar šo laku šeit!










Turpinām ar lūpām? :) Viens no šī brīža mīļākajiem produktiem, Manhattan Soft Matt Lip Cream. Košs koraļļu neons, lielisks akcents uz lūpām tagad, vasaras mēnešos! Raksts, kurā tikai esmu sajūsmā par šo produktu šeit! =D

Rimmel Long lasting lūpu krāsa Nude pink (206). Neteikšu, ka ir tik skaista krāsa kā Manhattan lūpu krēmam, bet tie taču ir divi dažādi produkti, vai ne? :) Krāsa vairāk ir arī uz nude toni, bet es koralli vēl redzu!



Manhattan 53V Vēl viena brīnišķīga lūpu krāsa. Nav gan krāsa, ko lietoju ziemas/rudens mēnešos, bet pavasarī un vasarā ideāli!

Tā kā tas ir viss, ko no koraļļu krāsas varēju atrast savā kosmētikas galdiņā, ne skapī, nekur citur neko neatradu. Tāpēc šoreiz pievienošu MakeupByTiffanyD video, kur grima pamatā ir koraļļu krāsa. 



Have a coral day! :)
(pieņemsim, ka tā ir koraļļu krāsa =D)

12 comments:

  1. Man no koraļļu krāsas arī patīk gan nagu lakas, gan lūpu spīdumu.
    Šī krāsa man saistās tikai un vienīgi ar vasaru!
    Par lillā, violeto būs arī rakstiņš??;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas man atgādina, ka vēl jānopērk Essences koraļļu krāsas lūpu spīdums! =D
      Tad jau nākamais būs. :)

      Dzēst
  2. Mmmm, korallis, man ar šovasar kaut kā uz to velk :)

    AtbildētDzēst
  3. Man arī ļoti patīk šis tonis, tiesa gan vairāk to izvēlos apģērbā.
    Žēl, ka nevar rēdzēt pašas lūpu krāsas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tev liekas, ka man vajadzētu pievienot attēlus? :)

      Dzēst
    2. Es, protams, priecātos par papildus attēliem, tomēr nedomāju, ka tas ir jādara, ja tāda vēlme ir tikai vienam lasītājam. ;)

      Dzēst
    3. Nē, es respektēju katru lasītāju! ;)
      Rīt pievienošu attēlus :)

      Dzēst
  4. Šobrīd ļoooti aktuāla krāsa. :)
    Arī mana favorīte viennozīmīgi. :)

    AtbildētDzēst