Meklēt blogā

piektdiena, 2012. gada 15. jūnijs

Artdeco!

Sveiki! Šodien nedaudz atpūšoties, vēlējos jums ''pastāstīt'' par kosmētikas firmu- Artdeco- kā tieši es to atradu (ne gluži aizejot uz Kolonnu un vienkārši ieraugot :D ).  Kad atnāca Velvet Mimosas sūtītā paciņa, kurā gaidīju tikai tušu, bija ielikts arī Artdeco Glam Stars Shimmer Cream. Tad nu gan es izmēģināju, iepatikās un jau nākamajā reizē, kad apmeklēju Douglas veikalu, uzreiz pie Atrdeco stenda. Smiesities, bet šī firma manas ausis piesaistīja tikai tad, kad runa bija par Artdeco acu ēnu bāzi.  Teica, ka ļoti laba, bet ātri izžūst. Nesen aizčāpoju uz Drogām, taču manās geto Drogās palicis tikai testeris, pat brīnos kā tas vēl tur ir. Redzēju, ka Douglasā nocenots, zināju, ka jāņem, bet manas aci piesaistīja daudzās, krāsainās acu ēnas. Un tikai 3,50 Ls gabalā?! Jāņem ciet! Tikai kura krāsa? Izvēle tiešām liela. Izvēlējos 26 krāsu, nedaudz atgādināja Urban Decay krāsu ''Sin''. Tā nu atrunāju sevi no bāzes, jo mājās gaida Essence bāze un Bell bāze, abas patīk, tāpēc nesapratu kāpēc man vajag vēl vienu. Bet tad nu otrdien atkal aizgāju uz Douglas, tikai šoreiz  pēc bāzes. Par bāzi būs arī raksts! ;)

Jā, tāds nu bija mans ''stāsts'' :D Ļoti aizraujošs, vai ne? :D

Darījums, ne? :D
Iespējams, ka Drogās akciju laikā ir lētāk, 
bet ja pat tagad tur nav, tad nu atļāvos nopirkt.


jūs par šo firmu uzzinājāt/zinājāt, ka kaut ko gribat? :)
Have a nice day! :)

7 komentāri:

  1. Manās Drogās arī nav bāzes un Spicē arī neatradu :(((

    AtbildētDzēst
  2. man tiešām likās aizraujošs. ; )
    gaidišu atsaukmi par bāzi. : )

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ahaha, labi, ka vismaz vienam patika :D
      Drīzumā arī būs atsauksme, kad būšu kārtīgi notestējusi. :)

      Dzēst
  3. Es jau teicu, bāze man sažuva diezgan ātri! :(
    Par bāzēm runājot, man tagad ir mazais UD iepakojums - kudiš labāka, goda vārds.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, testeris vispār nelietojams izskatījās.
      Pagaidām labi ar šo pašu iespējams, kaut kad dziļā nākotnē iegādāšos. :)

      Dzēst
  4. kad tev ir izlaidums? :)) :D

    AtbildētDzēst