Meklēt blogā

ceturtdiena, 2012. gada 21. jūnijs

ArtDeco acu ēnu bāze!

Sveiki! Jūtos, ka esmu nedaudz iepazinusi savu ArtDeco bāzi, tāpēc šodien raksts par to.
Par šo bāzi dzirdēju ļoti labas atsauksmes, vispārliecinošākais raksts man likās Schristinas raksts. Pirms ArtDeco bāzes biju mēģinājusi Bell un Essence I <3 stage bāzi. Bell patika labā, bet, kopš pamēģināju šo brīnumu, tās vairs nelietošu, un domāju atdot draudzenēm. 
Pat man ar ar manu taukaino T zonu, it uz īpaši acu plakstiņiem, šī bāze dara savu darbu lieliski! Nudien  esmu pārsteigta par šo ēnu kvalitāti! Dienas beigās viss bija palicis, kā uzlikts no rīta! Man pat izturēja no pl. 13.00 līdz pl. 2.00. Biju, esmu un būšu pārsteigta, un visiem iesaku pamēģināt, jo jūs nenožēlosiet! :)

Kas mani satrauca, meitenes teica, ka šī bāze ātri izžūs (teica, ka laikam ~6mēn.?). Ticu, ka tas tā arī ir, jo Douglas veikalā testeris bija izžuvis, kā kaktus Meksikā (zinu, ka pilnīgi neloģiski :D). 
P.S. Es sajūtu tādu.. kosmētikas smaržu... Man liekas, ir pieejama fragrance free versija.

Vecā cena 5,95Ls, jaunā 4,46Ls veikalos Douglas, 5ml.

Have a nice day! :)

6 komentāri:

  1. Šobrīd ne Kollona, ne Drogās, ne Douglas Spicē nav atlaides, vakar visus veikalus izstaigāju :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Žēl gan, ja kaut kad atrodi, iesaku pamēģināt.

      Dzēst
  2. Šo es arī iegādājos paspējot uz atlaidēm. Ēnas tiešām padara vēl noturīgākas, bet smarža man likās izteikti ķīmiska, tādēļ pasktījos sastāvā...Un tas patiesi ir briesmīgs - parabēni vien tur ir kādi 5!!! Šī iemesla dēļ domāju, ka otreiz vairs to nepirkšu.
    Par ātro izžūšanu arī biju dzirdējusi, bet šo problēmu atrisīnāšu pusi no bāzes atdodot māsai :)

    Miss?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nemaz neiedomājos paskatīties, paldies, ka pateici :) Es arī noteikti vairs nepirkšu.

      Dzēst
  3. jauna kamera? laba kvlitāte :):)

    AtbildētDzēst