Meklēt blogā

pirmdiena, 2012. gada 28. maijs

Rimmel acu ēnas ''Walnut Pearls''

Sveiki! Šodien vēlējos jums pastāstīt par Rimmel Colour Rush Duo acu ēnām (321) "Walnut pearls''. Nekad neesmu bijusi un laikam arī nebūšu liela acu ēnu meitene, ēnas manā īpašumā ir pārdesmit un 120 ēnu palete, ko nelietoju. Šīs bija ēnas, ko lietoju līdz iegādājos Too Faced Naked eye paleti. Varu teikti LIELU uzslavu Rimmel, jo šo ēnu kvalitāte ir lieliska! Tiešām labākās ēnas, ko no lētā gala varēsiet atrast. Šīs ēnas manā īpašumā ir jau 8mēn. un ir otras labākās kvalitātes ēnas kādas man ir (bet tā kā jūs zināt manu 'kolekciju' un pieredzi ar tām..)
Man personīgi šīs ēnas lielākoties būs uz acīm pat pēc 7 stundām (ar bāzi)!

Vēl gribēju pateikt, ka ēnas ļoti skaisti izskatās sajaukts kopā, tādējādi brūnajai ēnai uzreiz ir pavisam cits tonis! (ko diemžēl nenosvačoju =D)

Kādas ēnas tu esi mēģinājusi un esi patīkami pārsteigta par kvalitāti? :)
Have a nice day! :)

15 comments:

  1. Nevar pēc swatchiem īsti saprast tās ir ļoti perlamutrīgas vai tomēr nē?

    Pagaidām nevienas ēnas mani nav pārsteigušas ar kaut kādu īpašu kvalitāti, es vienmēr atrodu, kur piekasīties! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nav ļoti perlamutrīgas, jo ir redzētas vēl trakākas.. =D

      Gan jau atradīsies! :)

      Dzēst
  2. P.s. taču es arī neesmu liela ēnu meitene, es tagad tikai sāku par tām interesēties.

    AtbildētDzēst
  3. man tās ēnas liktos ideālas, ja tonis būtu mazliet tumšāk brūns.
    avon acu ēnas ir diezgan labas, taču arī taisnība vienmēr var atrast savus trūkumus visā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Rimmel'am ir jau vēl citas krāsas ar tumšāku brūnu :)
      Tas tiesa!

      Dzēst
  4. Es esmu patīkami pārsteigta par Art Deco acu ēnu bāzes kvalitāti. Ar to man jebkuras ēnas turās vismaz visu dienu, nesaejot rievās, neizsmērējoties un nepaliekot bālākas! Un man pie tam taukojas t-zona, līdz ar to plakstiņi. Ar terminu "vismaz visu dienu", es gribēju teikt, ka izmēģināju arī ekstrēmos apstākļos - uzliku ēnas uz bāzes 9:00, pēc darba dienas ap 18:00 bija kardio trenniņš uz 1h (speciāli nenotīrījo nost), un ēnas pēc tā visa bija perfekti savā vietā kā es viņas tur biju uzlikusi 9:00. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Schristin, Artdeco bāze ir lieliska, taču tai ir viens būtisks trūkums - sažūs ātrāk, nekā Tu to paspēsi izlietot! :(

      Dzēst
    2. Tas gan žēl. Cik tad ātri izžūst?

      Dzēst
    3. Schristina, izklausās labi, bet kādas ēnas tu lietoji?
      To bāzi 'Douglas' veikalos nevaru atrast, kur jūs pirkāt? :)

      Dzēst
    4. Esmu lietojusi ar Manhattan, Gosh, Coastal Scents, bet tajā testa reizē man bija ēnas no Ķēriena (testeri, nezinu kādas firmas, laikam Mh vai Gosh). Bāze ir Drogās, toreiz paķēru pēdējo, jo bija atlaides, bez atlaidēm droši vien, ka nav grūti dabonama :) testa bildes arī man ir sataisītas, kaut kad saņemšos un salikšu :D

      Dzēst
    5. Tagad tu sakārdināji! =D
      Drogās nekad nebiju pat pameklējusi un tagad vēl prasu, kur var dabūt =D
      Gaidīšu bildes! :)

      Dzēst
  5. Makeuphairandshoes, Artdeco bāzi tieši arī pirku Douglasā.

    Schristina, pusgadā viršējais slānis ir pilnīgi ciet, pašā dibenā vēl var ko normālu izkasīt.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ArtDeco ēnu bāze ir jau krietni ilgāk par gadu - vēl nekādu cietības pazīmju!
      Nobrīnijos ļoti par to sažūšanu tāpēc :o

      Dzēst
  6. man ļooooti tas gaišākais tonis patīk. :)
    un tikko no tava ieraksta iespaidojos rītdienas gimam. :))

    AtbildētDzēst