Meklēt blogā

piektdiena, 2012. gada 4. maijs

Original Source Mint & Tea Tree Shower Gel

Sveiki šajā siltajā 4. maija dienā! Lai gan Original Source Mint & Tea Tree dušas želeju esmu lietojusi tikai 4 reizes, gribēju ātrāk uztaisīt šo rakstu! Šis produkts man liekas VIENREIZĒJS(,ne tāpēc, ka tā sastāvā ir piparmētra :D)Tagad daudzas no jums nodomās, dušas želeja kā dušas želeja! Kas tur īpašs? 


Tātad-
Pirmkārt, Dušas želejai ir fantastiska smarža, identiska piparmētras šokolādei! :D Taču, kad dušā mazgāsies, smarža būs dauuuuuudz spēcīgāka un nedaudz savādāka, vairāk varēs just tējas koku.
Otrkārt, Šī smarža mani personīgi atmodina. Tātad ideāla lietošanai no rīta, kad vēl neesi pamodusies!
Treškārt, mana āda pēc dušas želejas lietošanas ir maiga, tāda, kurai nevajadzēs nekādus krēmus, pieniņus utt.
Ceturtkārt, veikalā bija ļoooooti dauuudz smaržu izvēles, atmiņā palika smarža ar laimu vai smarža ar ingveru!

Izbaudiet to- mīlēt vai ienīst, tā ir jūsu izvēle! Tā saka latviskais tulkojums un es pilnībā piekrītu!!
+ Produktam ir ideāla cena!

P.S. Atvainojos par netīro iepakojumu, bet vismaz var redzēt, ka es lietoju :D


Tilpums- 250ml, Nopērkams Drogas veikalos, 
Cena 1,24Ls (Lielā ķēriena atlaide, parasti 2Ls ar kapeikām :D )


Have a nice holiday

10 comments:

  1. Neesmu tādu d.ž. pat ievērojusi. Man ļoti patīk adidas - smaržīgas un uzmundrinošas. Tiesa gan, lietoju vīriešu, hehe :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ieteiktu aplūkot :) Heh, es arī esmu lietojusi vīriešu, man neliekas, ka diža atšķirība ar sieviešu :D

      Dzēst
  2. Mani piesaista tas, ka dušā lietojot tā vairāk smaržo pēc tējas koka!
    Tātad šos dušas želeju es noteikti nopirkšu!!:*

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Cerams, mans deguns mani neviļ :D
      Ja nopērc, pēc tam pastāst, kāds tev šis produkts liekas, gribētu zināt citu viedokļus! :)

      Dzēst
  3. es iegādāju no šīs pašas sērijas ar baziliku. smarža dievīga, patīk, kāda paliek āda un kā tā smaržo visas dienas garumā, bet viegli un neuzbāzīgi :) noteikti pamēģināšu arī piparmētru :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Baziliks arī bija? Redzēju, ka bija daudz smaržu izvēles, bet es ieraudzīju piparmētru, uzmetu aci laimam, jo bija spilgtā iepakojumā, un gāju prom ar savu piparmētru :D Man baziliks būtu jāpamēģina! :)

      Dzēst
    2. ir ir, tāds tumši zaļā krāsā. tur ir kopā eikalipts, baziliks un laims, bet tā bazilika smarža, manuprāt, tomēr dominē.

      Dzēst
    3. Aizgāju uz Drogām, diemžēl, neatradu :( Tomē apraksts ir vilinošs :) =D

      Dzēst
  4. I have tried this shower gel and i really like the smell of it!!
    nice post!!!

    AtbildētDzēst