Meklēt blogā

ceturtdiena, 2012. gada 10. maijs

NEPIETIEK! Part 3 =D

Sveiki! Šodien man kā par ļoti LIELU pārsteigumu bija ļoti silts, bet tas tā, aizgāju uz Drogām, jo biju gatava pirkt Maybelline BB Cream, bet tad es ieraudzīju, ka tas ir nocenots!! :D Dīvaini, jo pirms pāris dienām Zandas blogā teicu, ka gaidu, kad nocenos un BAM! viņi noceno :D
Tad atcerējos, ka man vajadzēja kosmētikas noņēmēju, domāju, ka man nesanāks, jo paņēmu precīzi 5,50Ls, lai neizgāžu naudu par niekiem, bet ar Drogas karti sanāca lielāka atlaide, tāpēc nopirku arī Garnier Fresh Essentials noņēmēju.
Taču lūpukrāsu nopirku pirms pāris dienā, varu teikt, ka ļoti skaists nude tonis!
Smalkāki raksti būs šajā vai nākamajā nedēļas nogalē! :)

Some things I bought in local drugstore. Detailed posts will be this or next weekend! :)
Have a nice day! :)

6 komentāri:

  1. Mans mīļākais kosmētikas noņēmējs!!:)
    Jā, no 8.maija veikalā Drogas šim te BB ir atlaide, yes!!
    Gribās izlasīt rakstu par Essence lūpu krāsu, jo tiešām no viņu firmas neesmu nevienu mēģinājusi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tā jau man likās :)
      Drīz jau būs, kādu laiku jau testēju, bet nesen tik nopirku :)

      Dzēst
  2. Es arī iepirku Essence nude lūpeni, 52 tonis laikam In the Nude saucās :) ļooooti patīk smarža.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, piekritīšu par smaržu man arī ļoti patīk :)

      Dzēst
  3. I Love my BB!
    Nu jau arī manā kosmētikas plauktiņā atrodas šis BB krēms.

    AtbildētDzēst