Meklēt blogā

otrdiena, 2012. gada 15. maijs

Maybelline Dream Fresh BB Cream

Sveiki! Esmu ļoti vēla (?), bet šodien raksts par Maybelline Dream Fresh BB Cream. Tā kā manām Drogām testeri vēl joprojām nav, pirku uz labu laimi. Paveicās, krāsa ir IDEĀLA! Par to biju patīkami satraukta, bet ne uz ilgu laiku. Jau pēc pāris stundām neredzēju nekādu atšķirību pirms krēma uzlikšanas un pēc. Lietojot šo produktu ar Loreal bāzi, produkts turas nedaudz ilgāk un vismaz ir kaut kāda atšķirība.
Krēma konsistence ir ļoti šķidra, šķidrāka par dažiem tonālajiem un tādā ziņā vienu atgādina.


                                            
  1. Creates a natural glow
  2. Compliments skin tone
  3. SPF30 UV Protection
  4. Hydrates all day
  5. Blurs imperfections
  6. Oil-free, non-greasy
  7. Looks visibly smooth.
  8. Feels fresh

Un es personīgi nepiekrītu ceturtajam, piektajam un septītajam.. 

Ja to salīdzina ar Garnier BB Cream, Garnier vairāk dod mirdzumu, dzīvīgumu manai sejai,  ir biezākas konsistences, kas man patīk labāk, labāk noslēpj ādas defektus, ir lielāks tilpums.

+ Es ļoti cerēju, ka arī pie mums būs pieejams Universal Glow, bet nē..

Īsumā varu pateikt, ka šis produkts palielinās dabisko skaistumu, cilvēkiem, kam nepieciešams tikai nedaudz. 

Cena 4,99Ls, nopērkams Drogas un Rimi veikalos, tilpums 30ml.

Have a nice day! :)

8 komentāri:

  1. Man arī patīk Garnier! :) Lietoju ikdienā un sajūtas foršas

    AtbildētDzēst
  2. Nu man ir abi,bet teikšu tā, teorētiksi viņus nevar salīdzināt, zinu pati arī salīdzināju, jo gan Garnier, gan Maybelline ir BB, tomēr tiem ir katram sava funkcija. :)
    Man patīk abi, bet vēl pagaidām tikai pāris reizes esmu lietojusi Maybelline Dream Fresh BB:) Cik lasīju atsauksmes citos forumos, tad lielākajai daļai vairāk patīk Garnier!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ir, ir funkcija katram sava. :)

      Nu par to neesmu īpaši pārsteigta =D

      Dzēst
  3. Manuprāt Garnier ir tāds grūtāk lietojams ,jo viņš ļoti ātri izžūst, nezinu ,man laikam labāk šis :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Izžūst? Mans jau 4mēn turas kā jauns :D

      Dzēst
    2. Nēē :D laikam nesaprotami uzrakstīju,tas bija domāts tā,ka kad uzlieku uz ādas bez maz vai uzreiz viņš iesūcās un man ļoti ātri viņš jāmēģina izsmērēt,tas tā nepatīk.

      Dzēst
    3. Ā, man tas atstāj dewy finish, tāpēc man vairāk patīk :D

      Dzēst