Meklēt blogā

otrdiena, 2012. gada 29. maijs

Manhattan Soft Mat Lipcream

Sveiki! Šodien vēlos jums pastāstīt par kādu lielisku produktu- Manhattan Soft Mat lūpu krēmu, precīzāk 31S.


Piekritīšu ikvienam vārdam! 
Apmēram tā uz lūpām, dzīvē spilgtāks!
Krāsa ir neaprakstāmi skaista, tomēr centīšos to raksturot. 
Tā ir neonīga oranžīgi rozīga krāsa (?)
Nu kaut kā tā.. =D
(nav izmantots lūpu balzams)

Vienīgais, ko varu piebilst, tā kā tas ir matēts krēms, uz sausām lūpām nebūs skaists skats, ja vien neizmantos lūpu balzamu.
 Produkts ir līdzīgs NYX lūpu krēmam, diemžēl nevarēšu salīdzināt, jo tāds man nepieder. Manhattan mani tik un tā vairāk piesaistīja krāsas dēļ.
Īsumā: Produkts ir samērā ilgnoturīgs, tiešam ļoti patīkama sajūta uz lūpām un krāsa vispār ideāla! Cik variet noprast, produkts man tik tiešām patīk un esmu sajūsmā par to! :) =D


Have a nice day! :)

12 comments:

  1. skaista krāsa bet man būtu par traku ;D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. To sapratu, ka visiem spilgtās krāsas nepatīk, bet tagad vasaras periodā uzdrošinos =D

      Dzēst
  2. Nu ziemā es šo produktu nelietotu noteikti, jo manas lūpas tad izskatītos vēl nekoptākās, dēļ lielā sausuma:D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Haha, es arī ne.. =D Un man liekas, ka līdz ziemai šis produkts man ''neizvilks'' =D

      Dzēst
  3. Burvīga krāsa :) man drošvien būtu par sausu, bet kopā ar lūpu balzamu būtu ideāli. kur šādu lūpu krēmu var nopirkt?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pirku gan Igaunijā ''Selver'' veikalā, bet vajadzētu būt Rīgā ''Ķērienā'' :)

      Dzēst
    2. par ķērienu gan stipri šaubos, jo no Manhattan lūpām tur nrkas netiek pārdots:) Bet nu 2 nedēļas atpakaļ vēl vismaz nebja, nezinu kā tagad!

      Dzēst
    3. Tiešām? Man likās, ka varētu būt, bet neesmu tur bijusi :(

      Dzēst
    4. Galvu ķīlā nelieku par to, ka tur nav. Visas reizes cik biju, tad lielākoties tur ir tikai acīm produkti no Manhattan:)

      Dzēst
  4. dievinu šos toņus, it īpaši uz lūpām. :) mana šībrīza favorītkrāsa :))
    Skaists tonis, un tavām lūpām ļoti piestāv :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es ar! Tas ir tāds kā akcents, īpaši, ja acu kosmētika nav vai neitrāla.
      Paldies Santa! :)

      Dzēst