Meklēt blogā

ceturtdiena, 2012. gada 17. maijs

Loreal Telescopic Clean Definition mascara!

Sveiki! Atkal īss apskats, šoreiz Loreal Telescopic Clean Definition tuša. Kaut kā gribējās jaunu tušu, Drogās bija nocenota, izdomāju, ka paņemšu. Blogos/youtube nemeklēju atsauksmes, vienkārši aizgāju uz nopirku. Labi vien, ka nopirku, jo man patīk.
Labi atdala skropstas, pagarina. Tuša ir buildable, vari uztaisīt dabisku efektu, var arī ko trakāku (clumpy lashes a.k.a spider lashes, ja ļoooti grib, man nē, paldies =D)
Ir, ir pagarinoša, bet loģiski, ka ne maksimāli.. =D
Zvēru, ka bildē nav izmantots fotošops, lai gan tā izskatās, 
mans fotoaparāts vienkārši dīvains =D
P.S. Skropstas nav atliektas, nav lietotas bāzes, vai vēl nezin kas.
Un tuša ir lietota tikai uz augšējām skropstām, acīmredzot. 
Uzņemta dienas beigās, kad jau ēnas lejā nobirušas :/

Have a nice day! :)

6 komentāri:

  1. Izskatās, ka tev pašai ir gana pagaras skropstas! Efekts jau nu ļoti labs!! Man piemēram nepatīk tās gumijotās birstītes, tādēļ šo droši vien nemaz nepirkšu!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Heh laikam jau ir.
      Jā, par otiņu piekritīšu, arī es neesmu lielākais fans, bet pati tuša gan laba :)

      Dzēst
  2. Loreal ir laba. jāpatīra tik caurumvietu reizi pa reizei, lai "neklumpojas" :)

    AtbildētDzēst
  3. Man savukārt dziļā jaunībā bija 4 L'orela tušas un visas taisīja grūti nomzgājamas pandas acis, līdz ar to ienīstu es L'oreal tušas no visas sirds un netuvojos nevienai, pat ja man saka ka tā ir laba! Nu lūk, padalījos ar savu sāpi! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man pagaidām nekādas problēmas nav bijušas. Žēl, ka tev tā gadījies :(

      Dzēst