Meklēt blogā

sestdiena, 2012. gada 26. maijs

Essence lūpu krāsa

Sveiki! Šodien īsi par Essence lūpu krāsu 52 In the nude.
Ko es varu pateikt? Perfekta nude lūpu krāsa. Es nerunāju par ko ļoooti atbaidošu, kā piemēram, praktiski baltu, bet brūnīgu krāsu. ^_^
+ Ideāla krāsa
+ Mitrinoša
- Nav ilgnoturīga (tāds vārds vispār ir!? =D)
- Man personīgi saiet rieviņās.. :(
Tā apmēram uz manām lūpām. 
Ignorējiet stulbo smaidu =D

Cena 1,60Ls, nopērkams Drogas veikalos.
Have a nice day! :)

9 komentāri:

  1. skaista lūpu krāsiņa,tev piestāv. :))

    p.s. - man tev ir viens neagatīvs viedoklis,ceru,ka neņemši tā ļoti pie sirds,bet man tiešām nepatīk fonts ;D traucē lasīt. :/ un varbūt tās ir tikai manas domas. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :)
      Darīts! Bet virsrakstu gan atstāju. =D
      Piekritīšu, man arī likās, ka traucē lasīt. Neviens neko neteica, domāju, ka nav nekādu problēmu! =D

      Dzēst
    2. tā ir daaaudz labāk,liels paldies,haha. :))* gaidu jaunus rakstiņus. ;*

      Dzēst
  2. Arī šis tonītis ir manos plauktos :)
    ļoti patīkama krāsa, smarža un pati sajūta uz lūpām. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Smaržu pat nebiju sajutusi, tagad pasmaržojot, varu piekrist! :)

      Dzēst
  3. + par noturību - galīgi neturās un saiet rieviņās jau neilgi pēc uzklāšanas :/ bet tonis ļoti jauks!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Labi, ka man tā nav vienīgajai, pie noturības Essencei derētu piestrādāt! =D

      Dzēst