Meklēt blogā

piektdiena, 2012. gada 11. maijs

Essence Kajal Pencil

Sveiki! Es ātri gribēju jums pastāstīt par Essence Kajal acu zīmuli, precīzāk, 08 Teddy! Ļoti gribētos iegādāties arī zaļo (scream green 20) , bet nevaru atrast :( Par tiem var izlasīt Santas un Zandas blogā. Parasti, ja vispār lieku acu zīmuļus, likšu tikai brūno, jo man personīgi melnais zīmulis ir par skarbu, bet nu tas tā.

Varu teikt, ka zīmulis, kā zīmulis, nav visnoturīgākais- nenoturēsies visu darba dienu, bet pusi gan. Nebiju pārāk pārsteigta, ka zīmulis nav labākās kvalitātes, jo tas maksā tikai 0,80 Ls. Tomēr ja no cenas viedokļa skatās, zīmulis ir ideāls par tādu cenu !


Un lūk, kas man produktā nepatīk, man dienas vidū zīmulis būs ārējā acu stūrī. :/


Kopā: Produkts man patīk, arī cenas dēļ, jo esmu mēģinājusi dārgākus un sliktākas kvalitātes. 


6 komentāri:

  1. Ar tiem zīmuļiem ir kā kuram, citam turās, citam nē un ne firmai, ne cenai nav nozīmes!
    Atceros, ka šis, tikai citā krāsā, turējās uz manis godam nu stundas 6, bet ir tādi, kas maksā vismaz 10 reizes vairāk un netur ne divas stundas!
    P.S. Kas tev par skropstu tušu šajā bildē? Nevaru īsti saprast, savas skropstas tik mellas un garas, vai arī laba tuša ar tik dabīgu efektu!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Piekritīšu, bet tādu, kas man visu dienu turas, neesmu atradusi, bet laikam jau tas ir labi, jo ikdienā tāpat nelieku.

      Bildē uz manām skropstām redzama Manhattan First Style tuša. Smalkākām skropstām nebūs īpašs efekts, cik esmu dzirdējusi, bet tuša ir neuzkrītoša ar dabīgu efektu ;)

      Dzēst
  2. Tev ir brīnišķīgas skropstas. :)
    Uz manām acīm brūnie zīmuļi izskatās SARKANI! :O nezinu kāpēc tas tā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, Santa! :)
      Interesanti, bet žēl, ka tev tā :( Man līdzīgi ar zaļajiem zīmuļiem, pilnīgi neizskatās =D

      Dzēst
  3. Visa uzmanība bildē uz skropstām, tiešām fantastiski garas. :)

    AtbildētDzēst