Meklēt blogā

trešdiena, 2012. gada 23. maijs

Essence I ♡ Runway highlighter

Sveiki! Apsolīju, ka drīzumā būs raksts par Essence hailaiteri, lūk arī tas ir! :)
Nu tad uzreiz pie tēmas un īsi. Biju patīkami pārsteigta par noturību, cik ilgi tas turas uz maniem vaigu kauliem, jo par tādu cenu ko tik labu nebiju gaidījusi! Krāsa man arī ļoti patīk.
Kādu laiku jau šo meklēju, kad pēdējo reizi biju Drogās, kas arī pārdod Essence kosmētiku, protams, tālāk no manām mājām :(, bija tikai testeris. Biju ļoooooti patīkami pārsteigta par to, ka ir pievedums. :)
Līdz šim lietoju tās pašas Essence ēnas, bet šis produkts patīk daudz labāk, jo noturīgs un krāsa ir ideāla.
Tur  nu gan es neizmantoju! 
Pareizrakstība mani vienkārši fascinē.. =D
Have a nice day! :)

9 komentāri:

  1. Es šo nenopirku, izbrāķēju dēļ rupjajiem šimmeriem. Pamēģināju testeri uz rokas un izpludinot lieli spīdumi palika :/ Tev tā nav?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man līdzīgi ar šo, spīdumi par lielu un pārāk perlamutrs . acīm gan der :)
      Bet kā hailaiteris sejai man patīk essences My Base ( Illuminating ) . Tai gan arī jāuzmanās , lai neparspīlētu, es viņu nedaudz atjaucu ar krēmu .

      Dzēst
    2. Schristina, nav gan man tā. Man tie spīdumi neliekas par rupju.
      Naktsmeita, es uz acīm vispār nelieku, jo man drausmīgi izskatās =D Tikai uz vaigu kauliem.
      Tā bāze drīz būs veikalos? Katalogā jau ir, bet neesmu redzējusi.

      Dzēst
  2. Varēja jau nu vienkārši uzrakstīt: "Uzklāt uz vaigu kaula, acs kaula vai acs iekšējā kaktiņā"
    Šo brīnumu dabūju no Essence pasākuma, bet tikai nesen izmēģināju. Ar šo produktu ir viegli nokļūdīties uzklājot, jo dod nenormāli mirdzumu. Uzklājot tikai nedaudz un kārtīgi izsmērējot var iegūt tīri tā neko rezultātu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Piekrītu. ;)
      Heh, vienreiz 'bik' aizrāvos, pēc tam dabūju mazgāt visu seju nost =D

      Dzēst
  3. O, paldies par atsauksmi! Izskatās, ka produkts ir ļoti līdzīgs manam Illamasqua Illumnator'am.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paskatoties attēlus internetā, tiešām līdzīgs. Pēc tiem liekas, ka Illamasqua ir vairāk zeltains apakštonis, bet Essencei 'rozīgi'-zeltains :)

      Dzēst
  4. fabulous beauty blog. i enjoyed browsing, and actually recognized some products you featured on your posts... here in the states. :) i am now following you on google, and i would be honored if you decided to follow back. :) cheers from usa!! :)
    xoxo
    jasmine
    AdamAlexMommy

    AtbildētDzēst