Meklēt blogā

svētdiena, 2012. gada 6. maijs

Bell konsīleris!

Sveiki! Šodien es ļoti īsi vēlos jums pastāstīt savas domas par Bell kosīleri. Man ir ļoooti lieli, tumši loki zem acīm,  līdz šim lietoju Rimmel Match Perfection, kas man ļoti patīk. Manuprāt, Bell kosīleris Rimmel nestāv ne klāt. Ja Rimmel kosnsīleris ir medium coverage, tad Bell ir low/medium coverage.
Šis produkts vairāk varētu patikt cilvēkiem, kuriem ir mazāki loki. Vēl šis produkts man neliekas īpaši noturīgs (man turas tikai ~3/4h :( ) un tā konsistence ir diezgan bieza. Varu pateikt, ka par ko maksāsi, to saņemsi.
Bet varu pateikt, ka Santai šis produkts patīk!
Nopērkams Rimi, cena zem 2Ls.
Have a nice day! :)

6 komentāri:

  1. Jā, es viņu lieku uz nelieliem apsārtumiem un tam viņš der labi. :)
    Varbūt tiešām viņš nav tik noturīgs un maskējošs kā Rimmel konsīlers, un tas tā arī varētu būt, jo cenas, struktūra uun viss pārējais atšķiras :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, apsārtumiem ir labs, bet gribēju, lai vairāk tumšos lokus nomaskē, bet tā jau labs konsīleris! :)

      Dzēst
  2. Cute blog, great tips!

    xo, Megan

    http://indieflower-meg.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
  3. Lietoju jau otru tūbiņu, kaut gan neesmu sajūsmā, nav īpaši maskējošs (uz pumpām un apsārtumu). Loki man nav, tāpēc zem acīm ir ok. Pat nezinu kāpēc pirku otru, bet drīz jau tas arī būs beidzies. Agrāk patika Maybelline konsīleris, labi maskēja, forša konsistence, bet to vairs neražo, diemžēl. Nesen nopirku Wet n Wild, bet tā arī īsti neesmu sapratusi vai patīk, drīzāk jau līdzīgs šim pašam Bell. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, ka padalījies ar savu pieredzi! Kādu tieši Maybelline konsīleri lietoji, internetā varbūt vēl ir? :)

      Dzēst