Meklēt blogā

ceturtdiena, 2012. gada 3. maijs

April Favourites!

Sveiki! Izlēmu, ka (cerams) katra jaunā mēneša sākumā taisīšu favourites, tāpat kā youtube.com. Tātad publicēšu produktus, kurus iepriekšējā mēnesī esmu daudz lietojusi vai nopirkusi tajā mēnesī un lietojusi visu mēnesi :)

1. Essence Marble mania vaigu sārtums, par kuru jau ir raksts šeit. Bet īsumā varu pateikt, ka man šis produkts patīk krāsas dēļ, iepakojumā vairāk aveņkrāsas, bet dzīvē bronzīga.
2. Essence glossy lipbalm. Šis man liekas viens no labākamjiem lūpu balzamiem, kādu esmu mēģinājusi, tas ir biezas konsistences un samērā ilgnoturīgs.
3. Garnier BB Cream. Pilni blogi ar šo krēmu :D Piedod tādu glowy/dewy finish, kas man patīk, ar šo produktu mana āda izskatās dzīvīgāka.
4. Butterfly Ashanti nagu laka (322). Neon'īga mint green krāsa, bez spīdumiem, cream finish.NOTD raksts šeit!
5. Too Facen Naked Eye palete. Ko varu pateikt? Tiešām labs produkts, ļoti patīk! :) Raksts šeit!
6. Maybelline Falsies Black drama tuša. Izteikti melna tuša, kas kuplina manas skropstas, tās izskatās biezākas un melnākas.
7. Essence Kajal zīmulis (08 Teddy). Vārds vien ir skaists :D.  Neteiktu, ka ilgnoturīgs, bet nezinu kāpēc man tas patīk.

P.S. Arī Anete šajā mēnesī publicēja šādu rakstu (šeit!)
That's it! Have a nice day! :)

4 komentāri:

  1. Drogās skatījos uz to nagu laka, taču tomēr pārdomāju pirkt, jo lietošu labi ja vienu reizi, jo man šie minty toņi patīk, bet ne jau tā kā mīļākā krāsa!
    Būtu interesanti palasīt rakstu par to Essence Kajal zīmuli. Ja pareizi atminos, tad raksts vēl nav bijis par šo produktu.:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ha, es ceru, ka man šī apsēstība būs uz neilgu laiku.. :D
      Labi, uztaisīšu rakstu tuvākajā laikā! :)

      Dzēst
  2. Man tā nagulaka arī ļoti patīk. Man pat tagad nagi tādā krāsā! :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    AtbildētDzēst