Meklēt blogā

svētdiena, 2012. gada 22. aprīlis

Too Faced Naked Eye Eyeshadow Palette

Sveiki! Beidzot man ir sajūta, ka esmu iztestējusi savu Too Faced Naked Eye paleti.
Garos vārdos neizplūdīšu, tikai pastāstīšu to galveno un atrādīšu swatchus.
No kreisās uz labo: In the buff, Pillow talk, Like a vigin, Birthday suit, Satin sheets, Unmentionables.
 Pink cheeks, Lap dance, Stiletto. 
Attēlos nav lietota bāze.

In the buff- matēta baltā krāsā ar maigi rozā nokrāsu
Pillow talk- gaiši brūna (nude) krāsa ar nedaudz neuzkrītošiem spīdumiem
Like a virgin- matēta vidēji brūna krāsa
Birthday suit- zeltaini brūna krāsa ar mirdzumiem
Satin sheets- interesanta hameleona krāsa, rozā ar zeltainu mirdzumu
Unmentionables- tumši brūna krāsa ar mirdzumiem un atspīdumu (ar wet look efektu (?))
Pink cheeks- matēti gaiši rozā krāsa ar nemanāmiem mirdzumiem
Lap dance- ļoti interesanta krāsa, nedaudz līdzīga Unmentionables, tikai ar ar rozā un brūnu nokrāsu
Stiletto- pilnībā matēti melns.
Aizmirsu piebilst, ēnām līdzi nāk arī trīs kartītes ar pamācību, kā šīs ēnas pielietot grimos.
Un vēl līdzi nāk arī divpusēja otiņa. Lainera ota ir laba, bet otra- pilnīgs fufelis.
Ja arī Tev, tā par kā man ir taukaini acu plakstiņi, tad lietojot šīs ēnas būs vajadzīga bāze. Šajā gadījumā pietiks pat ar Essence I <3 stage, kas pati par sevi ir laba, vēl varu ieteikt arī Bell bāzi, vai vislabāko kādu esmu lietojusi- ArtDeco. Ar šo bāzi ēnas noturēsies visu dienu un pat nakti bez liekas domāšanas! :)

Kopumā: manuprāt, labas ēnas neitrālam, ikdienas grimam, ar kuru palīdzību var arī izveidot lielisku vakara grimu vai pat tādu mierīgu smokey eyes variantu. 
Savā ziņā, liekas, ka ēnas ir līdzīgas Urban Decay Naked paletēm., taču šī varētu būt veikalos pieejamāka versija.
Cena 26Ls
Nopērkamas Douglas, Kolonna veikalos.
Have a nice day! :)

7 komentāri:

  1. Atbildes
    1. Tiešām, es vienmēr pienāku klāt Too Faced stendam, tas man šķiet tāds spožs un krāsains, uzrunājošs, bet es nekad neko nepamēģinu, būs jālabo kļūda! :)

      Dzēst
  2. Tas melnais man atgādina oglīti :)
    Palete tiešām izskatās jauka, būs jāieskatās ciešāk.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Hah, kad gāju mazgāt rokas, brālis prasīja vai pirkstu kamīnā ieliku :D
      Tiešām iesaku pamēģināt, kaut vai Douglasā notestēt. :)

      Dzēst
  3. Skaisti toņi, pat tas melnais!! mm..:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pilnībā piekrītu un ar šo paleti var veidot neskaitāmi daudz dažādus grimus! :)

      Dzēst