Meklēt blogā

svētdiena, 2012. gada 15. aprīlis

Tag - If all my makeup disappeared!

Sveiki! Pirms neilga laika Camille vienā no maniem rakstiem iekopēja linku ar Too Faced Naked Eye paleti, bet pats raksts bija tag's. Haha nezinu, kā latviski iztulkot bet nu vienkārši sakot, kurus 10 produktus es pirktu no jauna, ja visa mana kosmētika pazustu! Manuprāt, ļoti interesanti, tāpēc ieteiktu arī citām meitenēm šo rakstu uztaisīt! :)

Pirmais ir mana Too Faced Naked Eye palete, par, kuru drīzumā būs pilns raksts! :) Šo paleti es pirktu vēl,jo tajā ir deviņas krāsas, un man nevajadzētu pirkt atsevišķi citas krāsas.











Runājot par ēnām, gribētu, lai tās ir noturīgākas, tāpēc pirktu Bell ēnu bāzi. Arī par šo produktu būs atsevišķs raksts, bet īsumā varu pateikt, ka bāze ir laba un ar to ēnas ir ilgnoturīgākas. Vienīgais mīnuss-  bāze ir gaiši violetā tonī, no kuras, ja uz visa plakstiņa neizmanto ēnas, iekrāsojas tādā līķa krāsā.











Paliekot pie acs tēmas, izvēlētos arī šķidro Eveline Cosmetics līniju, jo dažreiz man patīk veidot winged eyeliner. Šis ir pats labākais kādus esmu mēģinājusi, arī draudzenēm patīk. Ļooooooti melni pigmentēts un ilgnoturīgs!! Ieteiktu nopirkt, jo cena ir ideāla- zem 2Ls, vienīgais, kas man nepatīk ir aplikators, kas ir diezgan neparocīgs, tāpēc izmantoju otiņu.
Kā tušu ņemtu Maybelline Falsies Black drama. Esmu mēģinājusi parasto Falsies, pilnīgi nepatika, šai uzreiz cits efekts un arī daudz pigmentētāka.

Nākamais, ir L'oreal Matte Morphose tonālais, par kuru jau ir atsevišķs raksts šeit, bet varu pateikt, ka tas ir labākais tonālais, kādu esmu mēģinājusi, jo tam nevajag pa virsu pūderi, ļoti matēts arī vasarā. ;)


Tā kā man ir tumši loki, vajadzētu tos nomaskēt ar Rimmel Match Perfection konsīleri! Priekš manis šis nav full-coverage, bet ir ok, jo ir arī sliktāki. + To var lietot kā hailaiteri. Es nelietoju, jo nekādu dižu atšķirību neredzu. :(

Ikdienā nekādus vaigu sārtumus nelietoju, jo nav vajadzības, bet, kad nelietoju daudz acu kosmētiku, tikai Essences caurspīdīgo tušu, patīk izcelt seju, precīzāk, vaigus ar Essences Vampires Love vaigu sārtumu. Raksts par to šeit!

Tālāk dosimies pie lūpām. Ja man būtu jāizvēlas kāda lūpu krāsa, ņemtu Rimmel long lasting krāsu. Arī par šo produktu ir raksts šeit!










Kā balzamu ņemtu Lip Smacker. Par šo jau nav ko teikt, parasts lūpu balzams baltā krāsā, no kura lūpas paliek nude/baby pink tonī!

Vairāk neko nevarēju izdomāt, tāpēc nolēmu pievienot smaržas, precīzāk, DKNY Be Delicious 100% Pure New York. Skaistākās smaržas, kādu jebkad esmu smaržojusi! Svaigas, kas ir ideālas pavasarim/vasarai!










Huh, tas bija gari, anyway
Have a nice day! :)

6 komentāri:

  1. Es tādu acu ēnu bāzi nemaz nezinu. Kur tu pirki?:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es savējo atradu Kuldīgā, laikam Maximā, tur bija mazāks veikaliņš ar kosmētiku un rotaslietām , kurā bija arī Bell kosmētika. Kopš vasaras neesmu bijusi, bet vēl vajadzētu būt. :)

      Dzēst
  2. I love this mascara!!!
    thefashionmoments.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  3. Iedvesmojos no tava raksta: http://pietura23.blogspot.co.uk/2012/04/tag-if-all-my-make-up-disappeared.html

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Prieks, ka arī tu uztaisīji šo rakstu, interesanti palasīt! :)

      Dzēst