Meklēt blogā

trešdiena, 2012. gada 11. aprīlis

Rimmel Long Lasting Lipstick

Sveiki! Šodien pastāstīšu par Rimmel Long Lasting lūpu krāsu.
Tieši pirms gada nopirku (nepārmetiet, ka vecas, jo man liekas ka ir ok :D) vienu 002 Candy, vasarā 206 Nude pink, kas ir mana mīļākā lūpu krāsa. Gribētu vēl iegādāties 070 Airy fairy.  Tik bieži ikdienā nelietoju, bet vienmēr ir prieks uzlikt, jo tā patiešām ir noturīga. Es nerunāju par 5h vai vēl nezin ko :D , bet man bez ēšanas ~2-2,5h noteikti iztur.
                                             <-- jaunais iepakojums     --> vecais.



Pieejami ir dažādi toņi, bet dabīgam nude lips efektam ieteiktu 206 Nude pink, ļoti neuzkrītoša bez acīmredzamiem mirdzumiem. 002 Candy būtu tieši pretējs, samērā uzkrītošs (ja salīdzina ar otru) un ar vairāk spīdumiem.
Vēl gribēju pieminēt, ka lūpu krāsai ir smarža, man patīk,  atsauc atmiņas, esmu dzirdējusi, ka citiem aromāts liekas večisks.
Have a nice day! :)

5 komentāri:

  1. Gribētu redzēt kā uz lūpiņām izskatās šie tonīši, vieglāk tad saparst īsto tonīti!:)
    Krāsas jau burvīgas, it īpaši pavasarim!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Labi, pacentīšos šovakar pievienot. :)

      Dzēst
    2. Pievienoju! Centos, cik varēju, šīs ir labākās, kas sanāca. :)

      Dzēst
  2. Es zinu, ka es esmu viena kaprīza un izlepusi, un neuztver to personīgi, tas ir domāts lūpukrāsai - man nepatīk kā tā izskatās uz lūpām, tā kā ar kamoliņiem, vai valkājot ir šī sajūta kā bildē>

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es tevi pilnībā saprotu un atbalstu, jo man arī tas nevisai nepatīk. Liels paldies, ka izteici savu viedokli! :)

      Dzēst