Meklēt blogā

svētdiena, 2012. gada 8. aprīlis

Priecīgas Lieldienas!

Sveiki! Visiem gribu novēlēt Priecīgas Lieldienas- kārtīgi izšūpojaties un ēdiet olas ar sāli! :D Man personīgi tā garšo dauuudz labāk nekā ar bez sāls vai ar majonēzi (nu vismaz Lieldienās :D) .
Kā par sagadīšanos, šogad mana vārda diena iekrīt Lieldienās. Viss būtu labi, ja vien mana dzimšanas diena neiekristu Ziemassvētkos..  Tāpēc uz šiem svētkiem pērku pati sev lielākas dāvanas, jo tāpat uz Lieldienām būtu kaut ko nopirkusi.. :D Zinu, ka citi vārda dienu uzskata par neko īpašu, es esmu to starpā, bet Lieldienu un savas mīlestības pret kosmētikas dēļ, šogad gribēju nopirkt ko īpašu. Sāku krāt naudu. Man tas ir viegli izdarāms, ja zinu, ko gribu. Un lūk, kam sakrāju!








Have a nice day :) AND...


...


12 comments:

  1. Gaidīšu atsauksmes par šo Too faced paleti, mani arī dažas viņu lietiņas ir uzrunājušas, bet nevaru saprast, vai ir tā vērts pirkt.
    Tev arī priecīgas Lieldienas;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Protams, drīzumā, kad būšu kārtīgi izmēģinājusi, būs atsauksmes. :) Nesasteigšu, jo, iespējams, ka sasteigšu un sapriecāšos, kārtīgi vēl neizmēģinājusi.
      Paldies! :)

      Dzēst
  2. man ir re kur neliela atsauksme par šo http://www.sugarmakeup.blogspot.com/search/label/Too%20Faced
    māsa sajūsmā par viņu

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šo vienu reizi lietojot, es arī esmu! :D

      Dzēst
    2. Starp citu, izskatās ļoti interesants tag's, neiebilsti, ja arī taisu? :)

      Dzēst
    3. droši :) interesanti palasīt katra top produktus :)

      Dzēst
  3. Sirsnīgi sveicu tevi vārda dienā!:*
    Priecīgas Lieldienas ne tikai tev, bet arī visām citām meitenēm, blogerēm!:)

    AtbildētDzēst
  4. Es arī jau ļoti ilgi skatos uz TooFaced paletēm...tās ir tik jaukas!
    Ar nepacietību gaidu atsauksmes!


    Priecīgas Lieldienas un apsveicu vārdiņdienā! : )

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī skatījos veselu gadu, gribējās attaisnojumu, lai varētu pirkt un lūk- 2in1! :D
      Pagaidām varu pateikt, šorīt izmēģinot patika! ;)

      Paldies, tev arī! :)

      Dzēst