Meklēt blogā

trešdiena, 2012. gada 4. aprīlis

Nails of the Day #3

Sveiki! Jau trešais Nails of the Day raksts. Nu ja, kad sāku blogot, man bija apsēstība ar Essenci un tagad nākamā apsēstība- mint green jau ceturtais raksts pēc kārtas. :/      Hope you don't mind.
Šodien, jau vakar blogotā Butterfly Collection Ashanti 322.Kā jau vakar minēju, šīs firmas nagu lakas nebiju mēģinājusi, interesanti, cik ilgi noturēs? 
Skaista mint green krāsa, tiešām atgādaina Essie Mint Candy Apple! 

Lūk, var redzēt, ka vajadzēja jaunu, jo mana Maybelline Mini Colorama 95 Green Park nav lietojama, lai gan vēl puse ir palikusi. Arī 322 tonis Man patīk labāk.
Have a nice day! :)

4 komentāri:

  1. Izskatās, ka man šo vajag iegādāties! :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Obligāti! + Vēl Drogās atlaide, tagad lielā 9ml laka maksā 0,63Ls, mazā 0,62Ls! :)

      Dzēst
  2. Man ir dzeltena Butterfly, bet es apakšā klāju Maybelline dzelteno, jo taurenis tāds dikti caurspīdīgs un jāklāj daudz kārtās. Bet varbūt ar citām krāsām ir labāk :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, par informāciju, gribēju tieši dzelteno pirkt, laikam jau labi, ka nenopirku. :D
      Tonim 322 ir jāklāj divas kārtas un tas ir samērā pigmentēts, pieņemu, ka pigmentācija ir dažāda citām lakām.

      Dzēst