Meklēt blogā

piektdiena, 2012. gada 27. aprīlis

NEPIETIEK! (PART 2 =D)

Sveiki! Vēl nesen sev teicu, ka pavasaris man riebjas, tagad mīļākais gadalaiks.. Nevaru sagaidīt, kad lapas no milzīgajiem kastaņa pumpuriem beidzot uzplauks. Bet nu tas tā. Varat mani saukt par nail polish junkie! Jā, nagu laka tagad ir mana lielākā apsēstība, vienīgā problēma- nav tik daudz nagu ko lakot.. =D  

Atzīšu, pēc trim (teorētiski diviem) attēlā redzamajiem priekšmetiem bija nepieciešamība. Ha! Kāda tur nepieciešamība.. =D Meklēju wrap tipa rokassprādzi, nav gluži tas, ko gribēju, bet tuvākais, ko vēlējos. Vēl meklēju jaunu konsīleri, gribēju tieši tādu, kāds redzams attēlā, principā tādu, kā Essences ēnu bāzi.  Runājot par Essenci, aizgāju uz Drogām, kur arī pārdod Essences produktus. Redzēju dažus jaunus produktus. Kāpēc paņēmu vaigu sārtumu nezinu, jo ikdienā tos nelietoju.
Izplānoju, ka par vaigu sārtumu raksts būs rīt, par konsīleri vēl nezinu, bet svētdien/pirmdien/otrdien būs NOTD raksts (ar abām lakām)!
Have a nice spring!!! :)

13 comments:

  1. Arī gribēju pirkt to koraļļu nagu laku, labprāt redzētu kā izskatās uz nagiem. :)

    AtbildētDzēst
  2. Man jau drīz šis korektors būs cauri. Gaidu atsauksmes no tevis par šo korektoru kā tev viņš patīk/ nepatīk. :)
    Arī manā īpašumā ir šis vaigu sārtums, kurš man ļoti patīk, piemērots vasarai, jo, manuprāt, ir ļoti viegls ar patīkamu sārtumiņu. :)
    Kā arī.. man vēl ir šī brūnā nagu laka, bet vēl neesmu mēģinājusi, takā gaidu atsauksmi arī par šo produktu. :)

    www.santakudrenicka.blogspot.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mēs tā kā dvīnes :D
      Šoreiz centīšos ātrāk uztaisīt rakstus par visiem beauty produktiem! :)
      Zini, šodien to nude laku pamēģināju uz vienu pirkstu, ļoti skaisti izskatījās, centīšos jau svētdien nofotografēt, lai tagad nadziņi atpūšas :)

      Dzēst
    2. heh. :)
      Gaidīšu bildes un rakstu :)

      Dzēst
  3. Esmu šobrīd "kritusi" uz vaigu sārtumiem, šīs izskatās ļoooti jauks!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man tas pats, bet interesanti tas, ka tie vaigu sārtumi nekad nav īpaši saistījuši, ieteiktu šo aplūkot, jo man ļoti patīk! :)

      Dzēst
  4. super cute blog! xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    AtbildētDzēst
  5. Šis vaigu sārtums gan nav ticis manā īpašumā, jo man kā vaigu sārtumu nelietotājai, 6 vaigu sārtumi ir par daudz, kur nu vēl šo.:D
    Tā koraļļu nagu laka ir burvīga. Izmēģināju, liek sapņot par vasaras skaistajiem saulrietiem!
    Par tiem brūnajiem - esmu sajūsmā! Tie lieliski padara rokas koptākas. Galvenais, ka ļoti ātri žūst!
    Diemžēl, šo korektoru neesmu lietojusi, tāpēc būtu ļoti interesanti izlasīt atsauksmes no tavas puses!;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Heh, varbūt tomēr tas vaigu sārtums kaut kad noderēs :)
      Jā, man arī, tieši par to iedomājos!
      Par žūšanu vēl nezinu, bet pamēģinot uz viena naga pat negribējās ņemt nost! :D
      Domāju, par korektoru raksts jau būs nedēļas sākumā, jo esmu jau pārliecināta par savu viedokli par šo produktu :)

      Dzēst
  6. I LOVE the coral polish. Great blog, so glad I came across it. I’ll definitely be back!

    XO Kelley
    http://www.keepsittingpretty.blogspot.com

    AtbildētDzēst