Meklēt blogā

piektdiena, 2012. gada 6. aprīlis

L'oreal Matte Morphose Foundation

Sveiki! Pirms es pastāstīšu par Maybelline Fit Me tonālo krēmu, vispirms vēlos pastāstīt par savu vismīļāko un labāko tonālo, kādu esmu lietojusi- L'oreal Matte Morphose Foundation! 
Par šo tonālo dzirdēju (nu vismaz atradu) labas atsauksmes. Lai gan man ir tāda tieksme pirkt, kaut arī daudziem cilvēkiem kāds produkts nepatīk un nekad neieteiktu. :D
Tonālais ļoti viegli un ātri pielāgojas sejas tonim un ir viegli saplūst ar to, tā, ka neizskatās ''mākslīga'' sejas āda.

Vai man liekas, bet šis man atgādina L'Oreal magic Smooth Souffle tonālo, ko var iegādāties ASV?

Produktu lietoju devīto mēnesi, un esmu tikusi labi ja pusē ( lai gan nelieku katru dienu un vasarā retāk).
Tonālo lieku ar rokā, jo ar tonālā otu man tas aizņem pārāk daudz laika un man nav īpaši viegli, domāju ota ir piemērotāka Fit me..
Ja kādi jautājumi par produktu- jautājiet! :)

 Pirku Igaunijā, šis bija viens no gaišākajiem.

Hello! Before I will do a review about Maybelline Fit Me faundation, I wanted to do a review about L'oreal Matte Morphose Foundation- my ALL time favourite foundation! (So far.. :D) 
This foundation is very easy to bled and it matches my skintone awesome! 
Though I do apply it with my fingers, because it's kind of hard for me to do it with brush.. 
If you have any questions- just ask! :)
Have a  nice day! :)

4 komentāri:

  1. Tev ir taukaina sejas āda? Man ar normālu ādu šis bija vienkārši katastrofa :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ir kombinēta, bet vasarā īsta tauku pika! :D
      Tiešām? Kas tieši bija kā katastrofa? :D

      Dzēst
  2. Iepakojums gan liekas ļooti neparocīgs. Esmu metusi uz šo acis, bet tas iepakojums attur, jo arī visu patīk klāt ar pirkstiem, bet produkti no burciņām vienmēr salien aiz nagiem! :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Hmm... nekad tā īpaši par to iepakojumu neesmu padomājusi, bet jā, nagi man arī nav īpaši gari un lieku ar otu. :D

      Dzēst