Meklēt blogā

pirmdiena, 2012. gada 2. aprīlis

Footlucious Mint and Cocoa Foot Scrub

Sveiki. Šodien par Footlucious Mint and Cocoa skrubi kājām. Vienīgais iemesls kāpēc es to nopirku bija dēļ tā, ka mana mīļākā krāsa, smarža, tēja ir piparmētra / mētra. YUM!  Godīgi sakot, par kājām ir vienalga, galvenais katru vakaru nomazgāt.. :D jk.
Smarža-  tiešām smaržo pēc mētru ar kakao, bet tā nav spēcīga, bet gan mierīga.  Pats produkts tiešām ir lielisks. Tik lielisks, ka dažreiz pat to lieku uz rokām.. Kāpēc? Jo kājas tik tiešām paliek ļoti maigas, kā mazuļa pakaļiņa :D (ja drīkst tā izteikties :D), smieklīgi, jo nekad neesmu vienu aiztikusi.. Cik neveikli.. :D


Tilpums- 150 ml, Cena- 3,79 Ls, Nopērkams Douglas veikalos.

Hello. The reason why I bought Footlucious Mint and Cocoa Foot Scrub from Beautifully delicious, was MINT. I love everything mint- tea, colour, scent. YUM!
Product really is awesome, it makes my feet soft and nice. :)
The product say's 3 steps:
1) kick off your shoes
2) negotiate a foot massage
3) indulge yourself in the minty splendor!
Have a nice day! :)

3 komentāri:

  1. Beautiful and very inspiring posts and blog! We share the same passion so let's follow each other!:)
    Please take a look at my blog and let me know if you wanna be fashion friends

    AtbildētDzēst
  2. Žēl, ka man nav tuvumā Douglas veikals.:(
    Es tā skatos tur var tik labas lietas nopirkt.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī žēl, varbūt tad vairāk varētu dalīties iespaidos par viņu produkciju. :(
      Piekritīšu, un naudiņa tik ātri tur pazūd! :o Tik daudz ko gribas nopirkt! :D

      Dzēst