Meklēt blogā

piektdiena, 2012. gada 27. aprīlis

Essence Marble Mania Blush

Sveiki! Teicu, ka jau tūliņ būs raksti par produktiem, ko nopirku šeit! Un lūk, šodien raksts par Essence Marble Mania Blush.
Vaigu sārtumi mani īpaši nav saistījuši, bet šis uzreiz iekrita acīs! Tas arī bija viss, ko iegādājos no Marble Mania kolekcijas, jo par nagu lakām dzirdēju sliktas atsauksmes un krāsas īsti nepiesaistīja.
Šeit var redzēt, ka man jāizbauda skaistais laiks un jāiet jāiesauļojas! =D
Bet runājot par vaigu sārtumu, varu pateikt, ka krāsa šim sārtumam ir ideāla! Iepakojumā man likās, ka krāsa būs vairāk uz aveņu toni, bet kā kau attēlā var redzēt, tas ir vairāk peachy-berry tonis, tāpēc jau ir marble! Tātad varu pateikt, ka šī krāsa ir ideāla pavasarim/vasarai, bet ne tikai, ja man tas jau nebūs apnicis, valkāšu arī rudenī/ziemā! ;) Arī Santa teica, ka viņai šis sārtums patīk! :)

Cena 2,70Ls, nopērkams Drogās.
Have a nice day! :)

17 comments:

  1. Kā ar pigmentāciju? Viegli tonējas klājot uz vaigiem vai ir jāpiedomā vai tik nav par daudz un nerodas "matroškas" efekts?
    Labs un informātīvs raksts!;)+ tev!:*

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu es teiktu, ka sārtums ir 'buildable', man personīgi ļoti viegli tonējas. Maigs un ne pārāk uzkrītošs. Attēlā uz rokas uzliku daudz, lai varētu redzēt patieso krāsu :)
      Liels paldies Zanda! :)

      Dzēst
  2. Veikalā izdevās sevi atturēt to nopirkt, jo šķita, ka būs baigi košais un nedabīgi izskatīsies, bet laikam būs jāpārdomā savs lēmums :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī tā būtu licies, bet vēl joprojām nezinu kāpēc tieši tas no visas kolekcijas iekrita acīs! :D

      Dzēst
  3. Man lakas gan patīk :)
    šis sārtums man gan kaut kā bronzīgi izskatās

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu tad vismaz kāds labs vārds par lakām! :)
      Jā, iepakojumā vairāk sarkanīgs/aveņkrāsas.

      Dzēst
  4. A man patīk, gribētos uz vaidiņa redzēt! :)

    AtbildētDzēst
  5. kādu otu tu lietoji lai to uzklātu ?
    man kkā šis sārtums nepadodas uzklāšanai ir ļoti ciets un 100x jābraukā ar otu pār vaigu lai varētu kko redzēt ..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šāda tipa fake MAC otu http://karlasugar.net/wp-content/uploads/2010/04/Walmart-Angled-Blush-Brush.jpg

      Ar šo otu man klājas ļoti labi, dažreiz nedaudz aizraujos un pēc tam jāmazgā nost :D

      Dzēst
    2. nu skaidrs, tad zināšu ka vaina ir nevis sārtumā, bet otā :D paldies :)

      Dzēst
    3. es izmantoju elf balto otu, agrāk jau man bija tās otas, bet pazuda un zināju ka nav labas, aizgāju uz to nyx veikalu kas rīgā, un gribēju pirkt melno elf, bet pārdevējs man neatlaidīgi mēģināja ieskaidrot, ka baltā ir labāka.. tad nu paņēmu to, bet ceptajiem sārtumiem viņa neder, jo ir ļoti mīksta.. :( par laimi nebija dārga..

      Dzēst
    4. Žēl, ka tev tā sanāca. :(
      Kad man kāda pārdevēja jautā vai nevajag palīdzēt, es ar abām rokām 'Nē!' =D

      Dzēst
  6. Hey girl!!Nice post,i haven't tried something from essense but i've heard that is a really good company!!!
    thefashionmomentsblogspot.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Hi, well thank's! You should I absolutely love it! :)

      Dzēst