Meklēt blogā

ceturtdiena, 2012. gada 26. aprīlis

DZINTARS Be Trendy sejas kopšanas līdzekļi!

Sveiki! Nesen iegādājos savā īpašumā Dzintars Be trendy sejas kopšanas līdzekļus. Šos līdzekļus esmu lietojusi katru dienu pēdējās nedēļas laikā. Zinu, lai uztaisītu labu rakstu, ir vajadzīgs ilgāks laiks, bet man tiešām ir sajūta, ka produktus jau esmu iztestējusi.  Lai gan esmu nopirkusi tikai divus produktus- tīrošu mazgāšanas želeju un mitrinošu matējošu krēmu, domāju pamēģināt arī citus produktus.

Varu pateikt, ka dizains ļoti piesaistīja manu aci. Kad pirmo reizi pamēģināju produktus, sajutu smaržu- ļoti interesantu smaržu. Man jau patīk, bet šaubos, vai ādai tas nāk par labu. Smarža būtu iemesls, kāpēc es  negribētu vairāk šos lietot produktus.

No sākuma želeju izmēģināju uz rokas (drošības labad :D), efekts bija redzams, āda bija maigāka un gludāka. Tas pats, protams, uz sejas.
Savukārt ar matējošajiem krēmiem man nav nekādu problēmu, šis Dzintara produkts man  liekas vēl vairāk patiks vasarā, kad āda kļūs vēl taukaināka. Tagad lietoju virs sauļošanās krēma un neliels efekts ir redzams, jo mans sauļošanās krēms ir ļoti taukains. Neteiktu, ka šis produkts mazina manas milzīgās poras, bet tas man nebija pārsteigums.

Kopumā varu pateikt, ka šie produkti ir interesanti, vai ieteiktu nezinu, jo tas ir atkarīgs no jums pašām, mani produkts nedaudz apbēdināja smaržas dēļ, bet citādi produkti liekas jauki.

Nopērkams Dzintars veikalosDrogās (līdz 29.04. ar Drogas karti 2,09Ls)~3Ls

Have a nice day! :)


9 komentāri:

  1. Nu jā smarža diezgan daudz nosaka sejas kopšanas līdzekļiem! Vispār biju pārsteigta par to, cik interesantu dizainu latvieši var uztaisīt savai produkcijai!:) + par dizainu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Interesanti, ka pat pēc kārtīgas nomazgāšanas mana seja vēl smaržo, tas laikam, vienīgais labums :D

      Dzēst
  2. Mani arī uzrunāja dizians, tā nu tagad testēju matējošo krēmu un masku, pagaidām sajūtu līmenī patīk, redzēs kā būs ar rezultātiem.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tad padalies par masku, tiešām visi te runā par tām :D, laikam jau būs jāpamēģina!

      Dzēst
  3. Pievienošos par dizainu, vispār, pēdējā laikā Dzintaram tas ir strauji audzis, malači!
    Tieši šodien ieskrēju nopirku to masku papīra maisiņā, visi te slavējot.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tad uztaisi rakstu, gribētos zināt vai ir vērts pirkt, lai gan maksā tikai pāris santīmus. :)

      Dzēst
    2. Es šodien bišķiņ pārsauļojos, tādu masku noteikti nelikšu, pabaroju savu seju kārtīgi! :)

      Dzēst
  4. Mani arī piesaista dizains. Es esmu sajūsmā par šīs sērijas sejas maskām!

    www.anetesdomas.blogspot.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tad jau laikam tiešām būs jādodas uz Drogām, jo tās maskas tiešām te populāras! =D

      Dzēst