Meklēt blogā

otrdiena, 2012. gada 24. aprīlis

DEPEND INDIVIDUAL LASHES!

Sveiki!! Kā jau pirms laika rakstīju, ka nopirku Depend individuālās skropstas, jau vairākas dienas izmēģināju, ļoooti patīk. Nekad mākslīgās skropstas nebiju likusi, bet jau labu laiku Drogās tieši uz šīm skatījos, un kā jau minēju- viens moments un groziņā iekšā. :D

Tātad iepakojumā atradīsiet trīs rindas ar skropstām, pirmās divas ir vienādas, bet abas ļoti patīk, līmi un pamācību, ko es nemaz neredzēju, ieraudzīju, kad jau trešo reizi visu savācu kastītē.. :D
Vēl par ko biju sajūsmā- skropstas ilgi turas, biju ļoti pārsteigta, ka par šādu cenu var iegādāties tik labas skropstas!

  Izmantoju kuplās no pirmās rindas, tikai vienu labajā stūrī. 


 Lūk, te var redzēt, ka vai nu es vēl mācos, vai vietu, kur līme atrodas. 


 No otrās rindas (individuālo), atkal vienu, 


Lūk, šeit vairs līmi nevar redzēt. :) 


Ja jūs vēl nevarējāt pateikt, produkts man tiešām ļooooti patīk. + Skropstas nav dārgas-
Iegādājos Drogās uz atlaidēm  2,63 Ls

Kādas skropstas tu lieto?

Have a niceeee day!! :)


6 komentāri:

  1. Es īstenībā nemaz nelietoju pieliekamās skropstas vsipār! Nezinu, vienkārši man savas ļoti patīk!:))

    Ar šīm pieliekamajām skropstiņām tev acis izskatās daudz izteiksmīgākas, super!:*

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī ne, bet izdomāju, ka būs jāiet uz izlaidumiem un gribētos, lai acis izceļas.

      Liels paldies! :)

      Dzēst
  2. Superīgas skropstas! Un cena arī ļoti pieņemama.:)
    kādu līmīti izmantoji? :)

    www.santakudrenicka.blogspot.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pilnībā piekrītu :)

      Izmantoju to pašu, kas nāca līdzi. Labi turas un ātri žūst! :)

      Dzēst
  3. Tavas skropstas ir ideālas !
    Zaļa no skaudības :D

    AtbildētDzēst