Meklēt blogā

piektdiena, 2012. gada 20. aprīlis

ATKARĪBA? -YUP!

Sveiki! Lūk, kā beidzas nevainīga aiziešana uz Drogām pēc Lee Stafford sausā šampūna...



Rīt uzlakošu nadziņus ar Flormar nagu laku (04). Redzēju Naktsmeitas blogā, ļoti skaista krāsa! Kādu laiku meklēju, beidzot ieraudzīju- pašā apakšā, pēdējā.

Kad biju Drogas mājaslapā, pie jaunumiem ieraudzīju Dzintars Be Trendy sejas kopšanas līdzekļus, ar Drogas karti -30%, tātad mani pirkumi 2,09Ls katrs! :)

Manu apsēstību ar mint krāsu jūs noteikti jau zināt, tāpēc nopirku vēl vienu nagu laku. Par šo būs  VS raksts! :)

Vēl individuālās skropstas. Uz tām jau kādu laiku skatījos, redzēju, ka uz atlaidēm, viens moments un jau groziņā iekšā.. :D


Apsolu, ka parīt beidzot būs raksts par Too Face Naked eye paleti! :)


Have a nice day! :)



9 komentāri:

  1. Ļoti interesē Dzintara Be Trendy kolekcija! Kad bija veikalā "Drogas" grozīju, bet nenopirku.:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jau testēju, centīšos tuvākajā laikā uztaisīt rakstu! :)

      Dzēst
  2. Iepirkšanās parasti labi nebeidzas :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pilnībā piekrītu! Nākamreiz maciņā būs jāatstāj tik naudas, cik konkrētajam produktam ir nepieciešams, varbūt tā būs labāk. Lai gan es visticamāk aizietu mājās pēc naudas un dotos atpakaļ un veikalu.. :D

      Dzēst
    2. Smukais 04 :) nesaprotu ,kāpēc tik brīnišķīgam tonītim nav īsta nosaukuma :)
      Es groziņus ar Flormar cenšos apiet , bet parasti neizdodas :))

      Dzēst
    3. Jā 04 Flormaram riktīgi foršs+ ideāls klājums un ļoti laba noturība.

      Dzēst
    4. Naktsmeita, pilnībā piekrītu, man tas pats :)
      Ieva, arī piekrītu, manuprāt, ļoti laba otiņa, tāpēc tik labi klājas :)

      Dzēst
  3. Man Flormar 04 bija, šķiet, ka pirmā laka no Flormara :D Superīga!
    Žēl, ka neviens vēl nav izmēģinājis Flormar magnētiskās lakas, Drogās jau ir.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī tā sanāk pirmā :D
      Taisījos šodien pirkt, bet pārdomāju, jo man jau ir Golden Rose, iespējams, iegādāšos arī Flormar, jo kvalitāte liekas tiešām laba. Tu jau nopirki? :)

      Dzēst