Meklēt blogā

trešdiena, 2012. gada 28. marts

Rival de Loop Makeup Remover Wipes

Sveiki. Šodien īsi par Rival de Loop Make Up Remover Wipes. Iemesls, kāpēc es taisu rakstu par šo kosmētikas noņēmēju ir tāpēc, ka esmu pirkusi dažādus un esmu nedaudz vīlusies. Piemēram, Beauty Formulas Cucumber Makeup Remover Wipes, bija atsvaidzinošas, jo ar gurķu aromātu, bet kosmētikas noņemšanai nē, nē..
Esmu arī pamēģinājusi Rival de Loop kosmētikas noņēmēju (divu fāžu vai kaut ko tādu) arī nē, nē, pārāk taukains manai sejai un acīm.
No sākuma negribēju pirkt, jo biju jau pamēģinājusi to kosmētikas noņēmēju, bet nopirku, jo gribēju savu Drogas karti. Smieklīgi sanāk, jo cik es zinu, karti varēja dabūt par pirkumu virs 5 Ls.. Paveicās.. :D

Bet par pašu produktu, salvetes ir mitras, bet ne pārāk mitras un arī ne gluži sausas ka Beauty Formulas wipes. Un tā kā es nopirku limited Christmas edition (tagad vēl var iegādāties), tām piemīt persiku aromāts, kas man ļooti patīk. :) Salvetes man neliek izsisties pumpām, tāpēc ieteiktu arī citiem.
Parastās vēl neesmu iegādājusies, bet, kad beigsies šīs, iespējams, iegādāšos, bet vispirms jāizlieto Neutrogena noņēmējs.


Cena- ap 1 Ls, satur 25 salvetes, nopērkamas Drogās.
           + Drogās ar patstāvīgā klienta karti VISIEM Rival de Loop            
sejas kopšanas līdzekļiem -30% atlaide!

Have a nice day! :)

5 komentāri:

  1. Tikai jāatcerās tas, ka katru dienu nevar tīrīt seju ar mitrajām salvetēm, tikai tajās reizēs ja atnāk no kāda pasākuma un galīgi nav vēlmes mazgāt seju!
    Visās Drogās vei tad ir pieejamas šīs salvetes? Jāpameklē. Paldies par rakstu.:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Piekrītu un pati arī tā daru! :)
      Ja pat manās mazajās Drogās ir, noteikti ir jābūt arī citās. Prieks palīdzēt! :) Ja nopērc, pastāsti vai tev patīk!

      Dzēst
  2. šīs firmas kosmētika vispār nav kvalitatīva - kosmētikas noņēmēji netīra, tuša ir slikta, man nepatīk, bet ko gan var gribēt...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī tā domāju, jo kosmētikas noņēmējs tiešām likās nekvalitatīvs, bet kā jau minēju, vajadzēja paņemt kaut ko, lai dabūtu savu Drogas karti un nu jau šī jau ir otrā paciņa. Bet es saprotu, ka visiem šis produkts un firma nevar patikt. :)

      Dzēst