Meklēt blogā

pirmdiena, 2012. gada 26. marts

Organix Moroccan Argan Oil Shampoo

Sveiki, šodien pastāstīšu pa Organix Moroccan Argan Oil šampūnu. Iemesli, kāpēc es to nopirku bija daudz.   Pirmkārt, man bija Drogas kupons, ar kuru to varēja iegādāties par 3,99 Ls. Otrkārt, uz iepakojuma tas saka, ''unique blend of Natural & Sulfate Free Surfactants for renewed softness...''  Treškārt, tā sastāvā ir Moroccan oil. Sapratu, ka iemesli ir pietiekoši daudz, tad internetā veicu research. Neveiksmīgi. Meklēšana veicās labi, atradu dauuuudz atsauksmes. Tomēr nelabvēlīgas. Par spīti nesliktajām atsauksmēm, tomēr šampūnu nopirku. Godīgi sakot, esmu ļoti laimīga, ka viņu iegādājos, par spīti visām sliktajām atsauksmēm. Visas jau nebija sliktas, bet es teiktu, ka kādi 80% no simts..
Šis ir viens no tiem produktiem, par kuru viedokļi dalās. Dienā, kad es viņu nopirku, vakarā iegāju dušā, jo tiešām biju ļoti satraukta. Kad produktu ieliku matos, biju šokā. Viss, ko tajā brīdī gribēju, bija ātrāk mazgāt ārā no matiem un likt citu šampūnu, jo mati bija dīvainā stāvoklī- sausi un taukaini vienā. Tomēr sadūšojos un nemazgāju ar citu. Pēc tam, kad matus taisījos žāvēt, tie bija sausi. Ne gluži 100%, bet kādi 50% noteikti.

Tad nu es pieņemu, ka šampūns varētu izsausināt matus. Tāpēc neieteiktu katru reizi matus mazgāt ar šo šampūnu. Es sapratu, ka šis būs mans mīļākais šampūns, jo mani mati ļoti ātri taukojas.
Es pieņemu, ka sausiem matiem šis šampūns nepatiks, bet taukainajiem gan, tāpēc arī varētu būt daudz negatīvo atsauksmju no sauso matu īpašniecēm.
Cena ~8-9 Ls. Nopērkams Drogās (ap 8 ls), Douglasā. Tilpums 385 ml.

Have a nice day! :)

3 komentāri:

  1. Nesaprotu kas izsausināšanā ir labs. :D un kā ar matu mīkstumu/spīdīgumu/smaržu?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es nezinu vai tā tiešām ir, ka tas izsausina, es tikai pieņemu. Šampūns matus nepadara sausus, kā, piemēram, ja tie būtu krāsoti. Labs jau lōģiski, ka nav nekas, bet mani mati ļooti ātri taukojas un 1x nedēļā atļaujos šampūnu ielikt.. :D

      Mīkstums- neteiktu, ka labākais risinājums, ja vēlies mīkstumu, bet mati nepaliek cieti.
      Spīdīgums- mati tiešām ir spīdīgi.
      Smarža- aromāts šampūnam (visiem Organix šampūniem/kondicionieriem)ir ļoti labs.

      Dzēst
    2. es nopirku šampūnu, kondicionieri un sauso eļļu, esmu sajūsmā, mati nemaz nav sausi!!! tieši otrādi, varbūt jo lietoju visu kopā! Man pēc dabas ir taisni mati, lietojos šo šampūnu, izskatās, ka tie būtu tainsoti ar taisnotāju un spīd, kā nekad! INFO - šampūni bez sulfīdiem, ir ļoti labi, tie nebojā matu struktūru, nav ieteicami sievietēm, kas ikdienā lieto laku un matu putas, jo viņi tik ļoti nemazgā matus, ka putojošie šampūni, bet lietojos ilglaicīgi, mati kļūst daudz gludāki un spīdīgaki, jebkurā gadījuma, mazgājot matus, vienmēr jālieto kondicionieris!!!!

      Dzēst