Meklēt blogā

trešdiena, 2012. gada 21. marts

Nails of the Day! #1

Sveiki! Vai šodien nebija skaista, saulaina diena!? Pēdējās dienas man ir bijušas samērā aizņemtas, tāpēc neviens jauns raksts nav bijis. Laiku pa laikam šeit likšu Nails of the day rakstus. Bet es apsolu, ka rīt būs kāds noderīgs   raksts! :) 
Šodien Essence 51 Mellow Yellow. Laka dzīvē ir bāli dzeltena ar spīdumiem, bet ar Essences Matēto nagu laku 04 Pretty Matt, tos nevar redzēt.
Lakas nopērkamas Drogās, dzeltenā akciju laikā 0,59 Ls, matētā 0,89 Ls.
Hello! So sice now I'll make these Nails of the day posts. Today Essence 51 Mellow Yellow with Essnece Matt nailpolish 04 Pretty Matt.
Have a nice day! :)

7 komentāri:

  1. Smukī.... šāda dzeltena krāsa tagad ir topā.. ;)

    AtbildētDzēst
  2. Es arī nopirku to dzelteno nagu laku. :) Patīk tas tonītis gan viens pats, gan kopā ar rozā laku.
    Essences matēto laku gan neesmu ievērojusi. Kādas atsauksmes no tavas puses?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. * Dod pieci!:D *
      Lai gan citas matētās lakas neesmu mēģinājusi, nedomāju, ka šis ir pats labākais variants. Jau pēc otrās dienas rītā pati laka vienkārši nonāca nost. Biju nedaudz vīlusies, jo ar parasti Essences lakas (bez matētās) turas ilgāk, bet cenas ziņā (parasti 1,45 Ls) kvalitāte mani nepārsteidza.

      Secinājums: Nav tā, ka teiktu to nemēģināt, jo skats tiešām ir skaists, jauka nagu laka vienai dienai.
      Ceru, ka palīdzēju. :)

      Dzēst
    2. Liels paldies. Būs jānopērk pamēģināšanai. :)

      Dzēst
  3. Šis tāds jauks deltenais nude, man patīk.

    AtbildētDzēst