Meklēt blogā

sestdiena, 2012. gada 17. marts

Maybelline Shine Sensational Lip gloss

Kā jau teicu, ka man jāatpūšas no Essences, šodien izlēmu uzrakstīt par Shine Sensational lūpu spīdumu no Maybelline. Man ir nr 610 (Amerikā nr 45) Cherry Bloom.Krāsa ir ne uzkrītoša, ne tāda, ka tu izskaties mirusi. :D  Gandrīz neko sliktu par šo produktu nevaru pateikt. Vienīgais, kas man nepatīk ir tas, ka spīdumu ieliekot somiņā, gandrīz visi uzraksti nonāk nost( ko var redzēt attēlā :/ ). Produkts ir labs, man patīk tā konsistence- tā nav šķidra. Smarža šim produktam ir, bet es neteiktu, ka mana mīļāka, bet noteikti ne slikta. :)Noteikti iegādāšos arī citus toņus. 
Cena ap 5 Ls Drogās. Tilpums 11,3 ml.

Hi, so quickly about this product. I really like it, but I don't like the packaging- if you put it in your purse, name and all will rub off. Cherry Bloom dosen't make you look dead, it's a neutral colour.  And I really like the product's consistence not too thick or too liquidy. 
Have a nice day! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru