Meklēt blogā

piektdiena, 2012. gada 16. marts

L'oréal Studio Secrets Primer

Sveiki! Šodien vēlos Jums pastāstīt par L'oréal Studio Secrets bāzi. 
Godīgi sakot, es nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu par šo produktu. Kā ražotājs sola, tas tiešām palīdz tonālajam krēmam turēties uz sejas, paslēpj grumbiņas un izlīdzina sejas ādu.
Uz iepakojuma rakstīts, ka var lietot vienu, vai ar tonālo krēmu. Es personīgi, ikdienā šo produktu lietoju kopā ar Garnier BB un abi produkti kopā darbojas vienreizēji. 
Šis noteikti ir viens no daudzajiem produktiem, kuru es ieteiktu arī citiem un es ticu, ka tas palīdzēs, ja tonālais krēms neturas uz ādas (dienas garumā), vajag paslēpt grumbiņas un izlīdzināt sejas ādu, vai arī ja vienkārši negribas ikdienā lietot tonālo krēmu vai BB krēmu. 



Attēlā var redzēt, ka arī mana rokas āda ir izlīdzināta.
Cena ap 8 Ls, nopērkams Drogās, tilpums 15 ml.

Hello. Today I'm going to quickly tell you about an awesome product I found-  L'Oreal Studio Secrets Primer. I can say only the best. It helps foundation to stay in place throughout the day, hide any wrinkles and smooth out the face. On everyday basis I wear it under my Garnier BB Cream and both products are awesome together. This really is a great product that I'd reccomend to everyone. :)
Have a nice day! :)

8 komentāri:

  1. Parādot kā šis produkts iedarbojas uz rokas, var redzēt kādu lielisku darbu šis produkts veiks uz sejas ādas!
    Paldies, ka iepazīstināji mūs ar šo produktu, jo iepriekš nebiju par viņu lasījusi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Cik ilgi iet šis trauciņš?

      Dzēst
    2. Nopirku viņu es mēnesi (nedaudz ilgāk)atpakaļ, lietojot ikdienā tīri maz ir izlietojies. No sākuma man likās, ka ātri beigsies, bet kādu pusgadu, ja ikdienā lietosi 'izturēs' :D

      Dzēst
  2. Wow, tiešām iespaidīgi . Paldies, noteikti iegādāšos .

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. tikko atlēkšoju no drogām . nenopirku, jo bija tīrs un nesaķēpāts testeris ^^ , paņēmu bikīti sample trauciņā, izmēgināšu šonakt :) Ja izturēs ballīti un ādai patiks, ņemu ciet. Uz rokas izmegināju, efkets jau tiesam labs

      Dzēst