Meklēt blogā

trešdiena, 2012. gada 14. marts

Essence Vampire's Love Gel Blush

Sveiki! Šodien, turpinot iesākto par Essenci, vēlējos pastāstīt par želejveida vaigu sārtumu. Nemelošu, krāsa iepakojumā mani nedaudz biedēja :D, bet es tomēr nopirku. Ne ikdienā, ne uz kādiem pasākumiem es vaigu sārtumu nelieku, jo... es nezinu :D Man tas neliekas kas tāds bez kura es nevarētu izdzīvot. Bet pēc šī produkta pamēģināšanas manas domas mainījās.
+ Tas ir ilgnotourīgs.
+ Tam nav izteikts aromāts.
-  Paliek traipi uz pirkstiem (tādā krāsā kā uz iepakojuma, gaišāks).
- Ātri iesūcas ādā, tādējādi nav viegli vienmērīgi uzklāt.
Bet kopumā man šis produkts patīk un noteikti ieteiktu arī citiem.
Pirku Drogās, uz atlaidēm maksāja 1,19 Ls (ja nemaldos).
Un rīt centīšos uztaisīt rakstu par Essence ēnām no šis pašas kolekcijas.

Have a nice day! :) 

2 komentāri:

  1. Nevar saprast, tas ir divfāžu, kas tur tāds caurspīdīgs bundžiņas apakšā?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nē, nē, tā ir plastmasa, lai, cik es saprotu, izskatītos lielāks iepakojums. :)

      Dzēst