Meklēt blogā

ceturtdiena, 2012. gada 15. marts

Essence Vampire's Love Eye Shadows

Sveiki! Kā jau vakar apsolīju, šodien raksts par Essence Vampire's Love acu ēnām.  Drogās bija pieejamas tikai 01 Love at first bite, bet meklējot internetā, uzzināju, ka tas ir vienīgais tonis. Iemesls kāpēc es tās nopirku bija vienkāršs- nosaukums :D. Visi Essences nosaukumi man liekas ļoti atjautīgi.
Kad es tās pirku, nezināju kas mani tur iekšā sagaida :D,  jo Drogās viss ir tā aizlīmēts, ka iekšā nevar tikt.. Par tādu kolekciju nezināju un kādu laiku pie Essence produkcijas nebiju bijusi tāpēc paļāvos uz nosaukumu.
Kad atnākot mājās es to attaisīju, biju patīkami pārsteigta. 
Ar zibspuldzi.










Ēnas man patīk, otiņu pat netaisos pamēģināt :D Neteiksim, ka labākās kvalitātes, bet par 2.79 Ls mani pārsteidza. (Labā nozīmē :D)

Recently at my local drugstore I bought Essence Vampire's Love Eye Shadows. I was suprized by the quality of them. Altought I would'nt say that they are the best shadows, but for price I paid I think it's worth checking them out! 

Have a nice day! :)

2 komentāri:

  1. Ļoti interesanti toņi!
    Kad es šo paleti meklēju, nevarēju atrast:(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai ne?! :D
      Žēl gan, es atradu vienu, pamestu stūrī.. :D

      Dzēst