Meklēt blogā

svētdiena, 2012. gada 18. marts

Essence Gel Eyeliner

Sveiki! Nu jau kāds laiks ir pagājis, laiks rakstīt atkal par Essenci :D. Šoreiz par tās gēla laineri (Gel Eyeliner). Melnais man jau ir pusgadu, brūno nesen nopirku.  Varbūt kādai tā var būt problēma, tam vajag otiņu, kuru arī var iegādāties no Essences, bet es personīgi lietoju citu. 
Bet atkal varu pateikt lielākoties to labāko! Man patīk, ka tas ir ilgnoturīgs, tomēr ja ieskatās dienas beigās, var redzēt, ka tas ir tā kā ieplaisājis (ko var redzēt attēlā ar manu aci :D). Man tas neko nemaina, jo no tāluma to nevar pamanīt. Manuprāt, tas ir labāks priekš waterline (lai arī kā viņu latviski sauc :D)
Melns ir matēts- bez spīdumiem, bet brūnajam ir tāds kā atspīdums :D
Kopumā man šis produkts patīk, bet priekš winged eye es lietoju citu- šis man labāk patīk parastā acu zīmuļa vietā. 
Zemāk (melnais) 01 Midnight in Paris, augstāk (brūnais) 02 London Baby.
Cena- 2,45 Ls nopērkams Drogās, tilpums 3 ml.

Un kā vienmēr- have a nice day! :)

2 komentāri: